Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ به بشیکتاش پیوست + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پیانیچ
پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
میرالم پیانیچ ستاره بوسنایی بارسلونا با انتقال قرضی به تیم بشیکتاش ترکیه پیوست.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از اولین فصل ناامید کننده در بارسلونا، میرالم پیانیچ در نهایت به صورت قرضی به باشگاه بشیکتاش قهرمان ترکیه پیوست.

پیانیچ در سال 2020 با مبلغ 60 میلیون یورو در قرارداد مبادله عجیب به نیوکمپ رسید و آرتور با 72 میلیون یورو راهی یوونتوس شد.

در حالی‌که اکثر افراد مبادله را از نظر بارسا عجیب می‌دانستند، حتی با تبدیل شدن آرتور به چهره‌ای محبوب در بین هواداران، کارشناسان امور مالی فوتبال در آن زمان اعلام کردند که این قرارداد به طور بالقوه از نظر حسابداری به نفع هر دو باشگاه خواهد بود. اما در نهایت این نتیجه تا حدودی مثبت برای بارسلونا رقم خورد، زیرا پیانیچ نتوانست انتظارات را برآورده کند و به جای او در نیم فصل دوم بیشتر از ایلایکیس موریبا استفاده شد.

پیانیچ 30 بازی در تمام مسابقات انجام داد اما تنها 13 بازی را از ابتدا در ترکیب قرار گرفت که تنها چهار بازی آنها بعد از پایان سال برگزار شد، زیرا عدم اعتقاد رونالد کومان به او آشکارتر شد. او در تمام فصل یک گل به ثمر نرساند و پاس گل نداد و او را به تنها بازیکن خارج از زمین بدل كرد كه حداقل 170 دقیقه در فصل گذشته برای این تیم بازی كرده بود كه یك گل نداشت.

در بیانیه بارسلونا آمده است: "بارسلونا و بشیکتاش برای قرض دادن میرالم پیانیچ تا 30 جون 2022 به توافق رسیدند. پیانیچ تابستان گذشته از یوونتوس به نیوکمپ آمد جایی‌که از سال 2016 در آنجا بود. بازیکن ملی پوش بوسنیایی 30 بازی برای بارسلونا انجام داده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала