Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گام به گام با رکوردشکنی‌های پدر؛ رکورد خارق‌العاده رونالدو جونیور + عکس

© AP Photo / Alastair Grantميسي رونالدو
ميسي رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
پسر کریستیانو رونالدو تنها قبل از نیمه دوم یک بازی توانست 7 گل بزند، تا رکورد فوق العاده‌ی را ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پسر کریستیانو رونالدو سلاح پنهان منچستریونایتد، با رکوردهای جالبی دست و پنجه نرم می‌کند. کریستیانو جونیور با سابقه‌ای خارق العاده به منچستریونایتد می‌آید و در حال آماده شدن برای پیوستن به کای پسر وین رونی است. در آخرین مورد، کریستیانو هفت گل در یک نیمه به ثمر رسانده است گه در نوع خود رکورد جالبی به حساب می‌آید.

منچستریونایتد نه تنها بازگشت بزرگترین بازیکن تاریخ (کریستیانو رونالدو) را اعلام کرد، بلکه به زود شاهد حضور کریستیانو جونیور نیز خواهیم بود. کریستیانو جونیور پس از تغییر هیجان انگیز پدرش در اولدترافورد، به کای پسر وین رونی در تیم زیر 12 ساله‌های یونایتد ملحق می‌شود. پسران اسطوره‌های شیاطین سرخ 12 سال پس از آخرین بازی رونالدو و رونی در سال 2009 با هم ارتباط دوباره برقرار می‌کنند.

و کریس جونیور به دنبال پیروی از پدرش است که قبلاً گل فوق العاده‌ای را در یوونتوس به ثمر رسانده است، همه اینها در حالی‌که پیراهن شماره 7 پدرش را می‌پوشید، انجام شده است.

این بازیکن جوان قبل از نیمه دوم در یک بازی 7 گل به ثمر رساند. از زمانی که در اولین بازی خود برای تیم ایتالیا 4 گل به ثمر رساند، او درخشش چشمگیر و باور نکردنی برای گلزنی داشته و حتی در سبک ضربه آزاد پدرش نیز تسلط دارد.

در نوامبر سال گذشته، او 58 گل زد و 18 پاس گل داد تا در تیم زیر 9 سال یوونتوس بازی کند.

این نوجوان در حالی‌ چنین آماری ثبت می‌کند که پیش از این یوونتوس با داشتن او، سال گذشته تیم ماریتیمو چین را 25-0 در تورنئو اینترناسیونال د فوتبول د ماراتیمو در مادیرا، زادگاه پدرش شکست داده بود.

در حالی که رونالدو قهرمان اسکودتو 2019/20 بود، پسرش در 8 بازی تورنمنت جوانان در پرتگال 25 گل به ثمر رساند و به یوونتوس کمک کرد تا اتلتیکو مادرید را در فینال شکست دهد.

او در حال حاضر 11 ساله است، مانند پدرش، او یک دریبل زن موفق است و هنگام زدن ضربات آزاد، همان موضع و تکنیکی را اتخاذ می‌کند که پدرش می‌داشت. و همانطور که پدرش در مصاحبه‌ای در سال 2018 نشان داد، او در اعتماد به نفس شکست ناپذیر رونالدو شک ندارد.

رونالدو به beIN SPORTS گفت: "امیدوارم کریس پسرم، بتواند مانند پدرش باشد. او می‌گوید [او بهتر از من] است، اما من فکر می‌کنم این سخت است. من بسیار خوشحالم که برای او هم گل زدم. او برای یوونتوس بازی می‌کند و واقعا خوب سازگار است."​

رونالدو گفت پسرش درست مثل او تحت فشار بود و افزود: "بله او همچنین برای یوونتوس بازی می‌کند و فشار را احساس می‌کند و آن را دوست دارد."

بدون شک هواداران یونایتد امیدوار خواهند بود که پسران رونالدو و رونی را در سال‌های آینده با هم ببینند، زیرا پدران آنها پنج سال بین 2004 تا 2009 در اولدترافورد هم تیمی‌ بودند.

کای رونی در حال حاضر برای آکادمی یونایتد بازی می‌کند و در سال 2020 پس از بازگشت پدرش به انگلستان و کار با دربی کانتی به این باشگاه پیوست.

این بازیکن 11 ساله که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند، کار خود را در آکادمی منچسترسیتی در سال 2016 قبل از بازی در تیم جوانان آمریکایی Bethesda SC Washington  بین سال‌های 2018 تا 2020 آغاز کرد، در حالی که پدرش برای دی‌سی یونایتد در MLS بازی می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала