Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل: بخاطر شایستگی‌هایم در ترکیب ثابت حضور دارم

© Sputnik / Denis Tyrin /  مراجعه به بانک تصاویر Real Madrid's player Gareth Bale, center, celebrates a goal (File)
Real Madrid's player Gareth Bale, center, celebrates a goal (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید، در نشست خبری به تمجید از کارلو آنچلوتی پرداخت و مدعی شد که شایسته حضور در ترکیب ثابت کهکشانی‌ها است.
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
ایسکو و بیل، فراتر از تصور؛ بازگشت دو ستاره فراموش‌شده به ترکیب رئال‌ مادرید

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل که فصل گذشته را به صورت قرضی در تاتنهام سپری کرد، حالا در رئال مادرید حضور دارد و با توجه به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی او تا پایان قراردادش یعنی 30 ماه جون سال 2022، در این باشگاه خواهد ماند.

این بازیکن که در زمان حضور زیدان به نیمکت تبعید شده بود، با روی کار آمدن کارلو آنچلوتی به ترکیب ثابت بازگشته است و در سه بازی که این تیم در رقابت‌های لالیگا انجام داده است، ستاره ولزی در ترکیب ثابت حضور داشته و عملکرد نسبتاً خوبی نیز به نمایش گذاشته است.

وی امروز در نشست خبری ضمن تمجید از کارلو آنچلوتی، در مورد وضعیت خودش صحبت کرد و مدعی شد که با شایستگی در ترکیب ثابت حضور دارد.

وی در نشست خبری قبل بازی ولز با بلاروس گفت:" با کارلو آنچلوتی همواره رابطه خوبی داشت‌ام اما این دلیل نمی‌شود که در ترکیب ثابت بازی کنم زیرا او بازیکنان را بر اساس شایستگی‌های‌شان در ترکیب قرار می‌دهد. به نظرم حالا جو رختکن بسیار خوب و شادی در تیم وجود دارد و هر بازیکنی دوست دارد در تیمی بازی کند که در آن‌جا خوشحال است. فصل قبل به تاتنهام رفتم و نیاز بود تا یک سال از رئال مادرید دور باشم و فضای مناسب برای فوتبال فراهم شود. با آمادگی کامل به یورو 2020 رسیدم و این کمک کرد تا دوباره به رئال برگردم، جایی که در آن، حالا خوشحال ترم. خوشبختانه شروع خوبی هم داشتم و امیدوارم فصل درخشانی داشته باشیم".

بیل در حالی این صحبت‌های را مطرح کرده است که قبل از این در گفت‌وگوهایش به انتقاد از زیدان پرداخته بود و گفته بود که دلیل نیمکت نشینی‌اش را در این تیم نمی‌داند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала