Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود باور نکردنی یونایتد از فروش پیراهن رونالدو؛ کریس دو برابر مبلغ انتقالش عاید کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو در دوران منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در کمتر از 12 ساعت، 33 میلیون پوند از فروش پیراهن کریستیانو رونالدو عاید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات به صورت عجیب از یوونتوس جدا شد و به باشگاه سابقش منچستریونایتد بازگشت تا دومین دوره حضورش را در این باشگاه انگلیسی تجربه کند.

Soccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
ورزش
چرا رونالدو با مسی هم بازی نشد؟

شیاطین سرخ برای جذب کریستیانو هزینه زیادی کرده اند و آن‌ها قرار است رقمی نزدیک به 14.5 میلیون پوند به باشگاه یوونتوس پرداختند. این باشگاه در قرارداد دو ساله‌اش با رونالدو

پذیرفته که به او در هفته 480 هزار پوند حقوق بدهد که این بالاترین رقم در لیگ برتر انگلیس است.

بسیاری از کارشناسان پرداخت چنین مبلغی را به بازیکن 36 ساله بسیار هنگفت و غیر منطقی می‌دانند و معتقد اند که نباید شیاطین سرخ چنین معامله‌ای را انجام می‌دادند.

حالا اما به نظر می‌رسد که یونایتد نه تنها از انتقال رونالدو ضرر نکرده بلکه سود هنگفت نیز به دست آورده و این بازیکن به ماشین چاپ پول مبدل شده است.

شیاطین سرخ پس از این که شماره پیراهن رونالدو را مشخص کردند و پیراهن‌های شماره 7 این ستاره پرتگالی را در فروشگاه‌های رسمی به فروش گذاشتند، دو برابر مبلغ جذب او در کمتر

از 12 ساعت عاید کردند.

براساس آمار ارائه شده از سوی ویب سایت این باشگاه، مجموع فروش پیراهن کریس 32.5 میلیون پوند بوده است و سهم منچستریونایتد (به گفته کیران مگوایر، کارشناس امور مالی ورزش)

حدود 7 درصد در هر پیراهن فروخته شده است.

گفته می‌شود که در حال حاضر تمامی پیراهن‌های رونالدو فروخته شده و در هیچ کدام از فروشگاه‌های رسمی این باشگاه پیراهن شماره 7 رونالدو پیدا نمی‌شود.

سران این باشگاه تلاش دارند تا هر چه زود پیراهن‌های رونالدو را بیشتر به بازارعرضه کنند و از فروش آن عاید بیشتر کسب کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала