چین ظاهر شدن مردان "زن نما" در تلویزیون ها را ممنوع کرد

© Depositphotos.com / VadymvdrobotМужчина с губной помадой
Мужчина с губной помадой  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
دولت چین پخش تصاویر مردانی را که چهره آنها با ظرافت و زیبایی زنانه "غیر طبیعی" آمیخته شده از تلویزیون دولتی این کشور ممنوع کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، قانونگذاران در پکن اعلام کردند که از سرگرمی هایی که دارای «مواضع سیاسی نادرست» هستند، به عنوان بخشی از محدودیت های جدید برای پخش رسانه های چینی برای «فضای میهنی» طرفداران، از پخش در برنامه های تلویزیونی منع می شود.

آنها گفتند پیامشان شامل انتقاد از این است که صنعت بصری از تصویر مردانه «زنانه» به ضرر مردان چینی حمایت می کند.

 مقامات رسمی چین نگرانند که ستاره‌های هنری و سرشناس این کشور متاثر از ظواهر جذاب و دخترانه برخی خوانندگان و بازیگران کوریای جنوبی و جاپان ، مردان جوان کشورشان را به فاصله گرفتن از روحیات مردانه ترغیب کنند.

در گزارشی دراین خصوص  آمده است: اداره ملی رادیو و تلویزیون چین نیز قصد دارد تا ستارگان را تحت قانون جدید قرار دهد و این گونه سرمایه داران سرگرمی را تشویق به داوطلب شدن برای کمک به برنامه های رفاه عمومی کند.

ظاهر شدن یک نطاق تراجنسی در تلویزیون پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2018
ظاهر شدن یک نطاق تراجنسی در تلویزیون پاکستان

گزارش ضمن اشاره به دستورالعمل تازه دولت چین آنرا بخشی از پروژه «جوانسازی ملی» معرفی کرد که به ادعای این رسانه‌ آمریکایی شی جین پینگ خواستار تحقق آن شده است.

در گزارش  تصریح شده: دولت چین نمایش مردان "زن نما" را در تلویزیون ممنوع کرده و به پخش‌کنندگان رسانه‌ای تاکید کرده که «فرهنگ انقلابی» را ترویج کنند.

دولت همچنین از رسانه‌ها خواسته است تا تلاش خود را مصروف تقویت کنترل بر جامعه و بخش تجارت کنند تا از این راه بتوان شهروندان را به رعایت هنجارهای رسمی ترغیب کرد.

شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین با اعمال سیاست‌هایی چون نظارت و کنترل بر عرصه‌های تجارت، آموزش، فرهنگ و دین آنچه «جوانسازی ملی» خوانده شده را در کشورش محقق کند.

بر اساس این گزارش شرکت‌ها و عموم مردم در چین برای حرکت در خط مشی تعیین شده توسط رئیس جمهوری با هدف دستیابی به یک چین قدرتمند‌تر و جامه‌ای سالم‌تر قرار دارند.

این کشور هفته قبل همچنین دسترسی کودکان به بازی‌های آنلاین به جهت مهار اعتیاد خردسالان به دنیای مجازی و گیم ها را محدود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала