Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تلاش‌های رئال برای جذب رایگان ستاره یونایتد در تابستان آینده

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید تلاش دارد تا در تابستان آینده پُل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد، آخرین سال قراردادش را با این باشگاه سپری می‌کند و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز نشده است.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
تأثیرات مثبت حضور رونالدو در یونایتد؛ پوگبا برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد

پوگبا در پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانی جاری نیز به جدایی از این باشگاه نزدیک بود اما پیشنهادات ارائه شده توجه یونایتد را جلب نکرد و این بازیکن در الدترافورد ماند.

حالا از اسپانیا خبر می‌رسد که رئال مادرید به صورت جدی پیگیر شرایط این بازیکن است و تابستان آینده او را به صورت آزاد به خدمت خواهد گرفت.

براساس گزارش مارکا، سران رئال مادرید در کنار امباپه تلاش دارند تا پوگبا را نیز برای پیوستن به این تیم اغوا کنند و از مجراهای مختلف به هافبک فرانسوی خبر داده اند که قرارداد خودش را با شیاطین سرخ تمدید نکند.

گفته می‌شود که رئال مادرید از بنزما در راه جذب این بازیکن کمک خواسته و نخستین پیام در چند روز گذشته در اردوی تیم ملی فرانسه به ستاره یونایتد رسانده شده است.

رئال در حالی تصمیم به جذب این بازیکن گرفته است که او در ماه مارچ، 29 ساله خواهد بود و ممکن است تابستان بعدی را به عنوان آخرین شانس برای حضور در جمع کهکشانی‌ها یا یک باشگاه برتر اروپایی دیگر همراه با دستمزد فراوان در نظر بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала