Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از خودگذری لوکاکو برای آبی پوش شدن؛ خودم از اینتر خواستم!

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاکو
لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
روملو لوکاکو ستاره چلسی اعتراف کرد که شخصاً با سیمونه اینزاگی و مدیران اینتر در خصوص پیوستن به چلسی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لوکاکو ستاره بلجیمی تابستان امسال با رقم درشت 115 میلیون یورو از سن سیرو به استمفوردبریج آمد تا پس از 8 سال دوری دوباره به غرب لندن بازگردد.

این انتقال در حالی انجام شد که چلسی مدت ها با قهرمان سری آ بخاطر این انتقال در ارتباط بود، اما اینتر تا سه پیشنهاد این تیم را رد کرد که در نهایت این اتفاقات، این ستاره بلژیکی را مجبور کرد تا وارد میدان شود و از باشگاهش بخواهد که او را به لندن بازگرداند.

لوکاکو ستاره چلسی در این خصوص به Hln.be گفت: "پس از پیشنهاد سوم چلسی، فهمیدم موضوع جدی است و شخصا خودم وارد عمل شدم."

چلسی 110 میلیون یورو به اضافه زاپاکوستا را به اینتر پیشنهاد داده بود، اما اینتر بالافاصله به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

لوکاکو میگوید، پس رد سومین پیشنهاد، خودش به دفتر اینزاگی رفته تا برای رفتن به چلسی با سرمربی تیم صحبت کند که در نهایت او موفق شد و اینتر برای جدایی و انتقال او به لندن پیشنهاد اینتر را قبول کرد.

لوکاکو که با قراردادی 75 میلیون پوندی از یونایتد به نراتزوی پیوسته بود، در طول دو سال حضورش در اینتر، 64 گل در 95 بازی به ثمر رساند.

او در دوران حضورش در میلان، یک عنوان قهرمانی در سری آ به دست آورد که خودش نیز نقش مهمی در این قهرمانی اینتر پس از 10 سال داشت.

لوکاکو پس از پیوستن به چلسی، اولین گلش را نیز با پیراهن آبی های لندن در دیدار مقابل آرسنال در تاریخ 22 آگست به ثمر رساند که با برتری شاگردان توخل نیز به پایان رسید.

این بازیکن 28 ساله تا تابستان 2026 به  آبی ها متعهد است و امیدوار است قهرمانی در لیگ را این بار نیز زیر نظر توماس توخل در فصل جذاب لیگ برتر و با حضور ستاره ای مثل رونالدو در یونایتد تجربه کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала