Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور کاسیاس و پیکه در میان 100 شخصیت خلاق اسپانیا

© Photo / Iker Casillas / Iker Casillasایکر کاسیاس
ایکر کاسیاس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
ایکر کاسیاس دروازه‌بان سابق رئال مادرید و جرارد پیکه مدافع فعلی بارسلونا، به دلیل فعالیت در دنیای فناوری و نشر رقابت‌های فوتبالی، در میان 100 شخصیت خلاق اسپانیا قرار گرفته اند.
Iker Casillas - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
ورزش
بستری شدن دوباره کاسیاس در بیمارستان

به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، پس از خداحافظی از دنیای فوتبال و ناکامی در رسیدن به کرسی فدراسیون فوتبال این کشور، تصمیم گرفت در زادگاهش سرمایه‌گذاری و از آن طریق امرار معاش کند.

کاسیاس در حوزه نرم افزار و فناوری سرمایه‌گذاری کرده است و به موفق‌های خوبی نیز در این زمینه دست یافته است.

این اسطوره فوتبال اسپانیا همچنان در شرکت هوش مصنوعی ورزشی کاگنیا نیز سرمایه گذاری کرده است، شرکتی که در حوزه آنالیز بازی‌های فوتبال فعالیت می‌کند.

از همین رو وی در میان 100 شخصیت خلاق اسپانیا در سال 2021-2022 قرار گرفته است و از او به عنوان شخصیت تأثیر گذار نیز یاد شده است.

جرارد پیکه بازیکن فوتبال که در حال حاضر برای بارسلونا توپ می‌زند و در گذشته برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است، دیگر ستاره دنیای فوتبال است که در این فهرست قرار گرفته است.

ستاره اسپانیایی بارسا، به دلیل سرمایه‌گذاری روی نشر بازی‌های لیگ‌های مختلف در اسپانیا و موفقیت در مدیریت باشگاه‌ فوتبال یکی از 100 شخصیت خلاق اسپانیا انتخاب شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала