Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست پیراهن رونالدو از سوی ملکه انگلیس؛ شایعه یا حقیقت؟

© AFP 2023 / ANDREW YATESCristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
پس از پیوستن رونالدو به منچستریونایتد، خبرهای عجیبی از جمله درخواست پیراهن رونالدو از سوی ملکه الیزابت دوم منتشر شد که همه شوکه ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، امروز در رسانه‌های انگلیسی خبرهایی به نشر رسید که گویا الیزابت دوم، ملکه انگلیس شخصا درخواست 80 پیراهن منچستر یونایتد با امضای کریستیانو رونالدو را برای اعضای کاخ این کشور کرده است و این خبر همه را شوکه کرد.

Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
ادعای عجیب خبیب در مورد بازگشت رونالدو به یونایتد

بسیاری‌ها تا هنوز نمی‌دانند که این مورد شایعه است یا حقیقت زیرا ملکه انگلیس علاقۀ به فوتبال ندارد و هرگز چنین درخواستی در سایر زمینه‌ها نیز نشده است.

اما رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که ملکه انگلیسی بخاطر برخی مسائل در گذشته از باشگاه‌های وستهام و آرسنال حمایت کرده است و بازگشت رونالدو نیز موضوعی است که بیشتر از فوتبال اهمیت ارزشی دارد و به همین دلیل ملکه انگلیس این درخواست را مطرح کرده است.

از سویی هم ملکه انگلیس جز سفیران مهم و افتخاری فوتبال است و این موضوع نیز می‌تواند به درست بودن این موضوع مهر تایید بگذارد.

به هر رو در روزهای آینده دیده خواهد شد که این موضوه حقیقت دارد یا شایعۀ رسانه‌های انگلیسی بوده است تا توجه بیشتر را به خود جلب کنند.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала