Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرحله مقدماتی جام جهانی در اروپا؛ پیروزی روسیه، صربستان و ناوری برابر حریفان

© REUTERS / Dmitri Lovetsky Борьба за мяч между российским футболистом Георгием Джикия и финном Йоэлем Похьянпало
Борьба за мяч между российским футболистом Георгием Джикия и финном Йоэлем Похьянпало - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، تیم‌های روسیه، ناروی و صربستان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، امشب با برگزاری 4 دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که  تیم‌های صربستان، روسیه و ناروی با شکست حریفان موفق به کسب سه امتیاز شدند.

تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
پیروزی پرتگال برابر قطر در شب غیبت رونالدو

صربستان که در ورزشگاه ستاره سرخ میزبان لوزامبورگ بود، موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد و با 10 امتیاز صدرنشین گروه A شود.

برای صرب‌ها در این دیدار میتروویچ در دقایق 22 و 35 و چانوت در دقیقه 82 (گل به خودی) و میلنکوویچ 6+90 گلزنی کردند و تیل در دقیقه  77 تنها گُل لوکزامبورگ را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار ناروی در ورزشگاه داگاوا مهمان لتوانی بود و برابر این تیم با نتیجه 0-2 به برتری رسید. ارلینگ هالند در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی و الیونسی در دقیقه 66 گل‌های این بازی را به ثمر رسانند. ناروی به لطف این پیروزی 10 امتیازی شد و صدر جدول گروه G را از آن خود کرد.

روسیه که میزبان دور قبلی جام جهانی بود، در ورزشگاه جی پی اس واقع در نیکوزیای قبرس مهمان این تیم بود و با نتیجه 0-2 از سد این میزبان گذشت. برای روس‌ها در این دیدار روخین در دقیقه 6 و ژمالدتدینوف در دقیقه 55 برای روس‌ها گلزنی کردند.

با این نتیجه روسیه در گروه H، 10 امتیازی شد و بالاتر از کرواسی 7 امتیازی صدرنشین شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала