Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلات پسرخواندۀ آنچلوتی با مربیان؛ از زیدان تا روئدا

© REUTERS / Gary A. VasquezJames Rodriguez durante la Copa America Centenario 2016.
James Rodriguez durante la Copa America Centenario 2016. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
خامس رودریگز ستاره کلمبیایی اورتون، در دوران حرفه‌ای خودش با سرمربیانی زیادی از جمله زیدان و بنیتز مشکل داشته است و همین موضوع سبب شده تا او به نیمکت تبعید شود.

به گزارش اسپوتنیک، خامیش رودریگز بدون شک یک فوتبالیست با استعداد است، اما ستاره کلمبیایی در سال‌های اخیر با اکثر مربیان خود مشکل داشته است و همین موضوع سبب شده تا او به نیمکت تبعید شود.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
ورزش
خامس و رد احتمال بازگشت به رئال

تنها موردی که او با مربی مشکل نداشته است، بر می‌گردد به همکاری با کارلو آنچلوتی در اورتون در فصل 2020/21 و همین طور یک فصل در بایرن و قبل از آن در رئال مادرید.

اما، او با زین الدین زیدان در رئال مادرید ، نیکو کواچ در بایرن مونیخ و رینالدو روئدا در تیم ملی مشکل داشته است.

دلیل این که چرا خامس با مربیان به مشکل می‌خورد مشخص نیست اما این بازیکن خلاق که به روزهای پایانی فوتبالش در حال نزدیک شدن است، با این شرایط ضرر سنگینی را متحمل شده و می‌شود.

خامس در رئال و زمانی که زیدان و بنیتز سرمربی این تیم بودند، اصلا در ترکیب ثابت جای نداشت و به همین دلیل مجبور به جدایی از جمع کهکشانی‌ها شد.

حالا که بنیتز سرمربی اورتون شده است، به نظر می‌رسد که خامس بار دیگر نیمکت نشین خواهد شد و در نهایت این باشگاه را ترک خواهد کرد.

اوضاع در تیم ملی نیز پیچیده است زیرا خامس با رینالدو روئدا، سرمربی کلمبیا نیز مشکل دارد و این سرمربی کارکشته ستاره 30 ساله‌اش را به رقابت‌های کوپا آمریکا دعوت نکرد و در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی نیز از او دعوت نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала