Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکارآمدی رونالدو در یووه؛ حسرت قهرمانی در اروپا ماند و کریس رفت

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو که برای قهرمانی کردن یوونتوس در اروپا جذب شده بود، در این راه ناکام ماند و با ناامید کرده هواداران بانوی پیر به یونایتد برگشت.
Manchester United fans hold a cutout of Cristiano Ronaldo during the game at Wolves on Sunday 29 August 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
بازگشت رونالدو به یونایتد منطقی نیست

به گزارش اسپوتنیک، وقتی در سال 2018، رونالدو با 105 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس آمد، همه می‌دانستند که ماموریت او قهرمانی در سری‌آ، جام حذفی و سوپرجام ایتالیا نیست و این باشگاه او را برای قهرمانی در اروپا جذب کرده است.

قبل از ورود رونالدو، یووه طی چهار سال دوبار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رفته بود اما با آمدن رونالدو با داشتن 5 قهرمانی در اروپا، این تیم از مرحله یک چهارم نهایی فراتر نرفت و برابر تیم‌های آژاکس در یک هشتم نهایی سال 2019، لیون در یک شانزدهم نهایی سال 2020، و فصل قبل برابر پورتو در یک هشتم نهایی شکست خورد و موفق به رسیدن حتی به نیمه‌نهایی نشد.

این نشان می‌دهد که رونالدو در یوونتوس ناکارآمد بوده و نتوانسته به حسرت 25 سالۀ بیانکونری‌ها برای قهرمانی در اروپا پایان بخشید.

این تیم در سال 1996 برای آخرین بار با شکست آژاکس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود و پس از آن موفق نشده تا سومین قهرمانی تاریخ خود را کسب کند.

براساس محاسبات کارشناسان، رونالدو با وجود دو قهرمانی در سری‌آ و دو سوپرجام به و به ثمر رساندن 92 گُل در یوونتوس ناموفق بوده است زیرا به وعده‌ای که به مدیران یوونتوس و هواداران داده بود، وفا نکرد و به عنوان یک شکست خورده این تیم را ترک کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала