Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های لیورپول برای تقویت خط حمله در جنوری

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
لیورپول تصمیم دارد در نقل‌وانتقالات زمستانی، خط حمله خودش را تقویت کند و 4 گزینه برای جذب دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در نقل‌وانتقالات تابستانی، زیاد پُر سر و صدا ظاهر نشد و تنها ابراهیما کوناته را از لایپزیگ به خدمت گرفت.

Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
مذاکرات لیورپول برای تمدید قرارداد با ستاره مصری

این تیم در سایر موقعیت‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارد و کلوپ به همین دلیل با وجود جدایی واینالدوم، هافبک به خدمت نگرفت و الیوت جوان را جایگزین ستاره هالندی کرد.

حالا اما گفته می‌شود که در نقل‌وانتقالات تابستانی این تیم خط حمله خودش را تقویت خواهد کرد زیرا کلوپ در کنار صلاح، مانه، فیرمینو و ژوتا یک مهاجم آماده می‌خواهد که در صورت نیاز بتواند از او استفاده کند.

کلوپ به اوریگی دیگر اعتماد ندارد و به مدیران باشگاه گفته است ستاره بلجیمی پاسخگوی خواست‌های او نیست.

براساس ادعای رسانه‌های انگلیسی‌، سرمربی آلمانی لیورپول، دو بازیکن آژاکس را زیر نظر دارد و احتمال در تابستان برای جذب دنیلو پریرا دا سیلوا و آنتونی ماتئوس دوس‌ سانتوس که هر دو اهل برازیل اند، اقدام خواهد کرد.

همچنان آداما ترائوره ستاره اسپانیایی ولورهمپتون و فدریکو کیه‌زا وینگر ایتالیایی یوونتوس دو گزینه دیگر کلوپ برای تقویت خط حمله هستند و این تیم از همین حالا تلاش‌ها را برای جذب این بازیکنان آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала