Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو به منچستر برگشت+عکس

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از سپری کردن یک بازی و اردوی تیم ملی پرتگال در ادامه انتخابی جام جهانی، به شهر منچستر بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که بسیاری از ستاره های باشگاه ها سرگرم رقابت های ملی در انتخابی جام جهانی هستند، کریستیانو رونالدو قبل از موعد و پایان بازی های ملی، اردوی تیم ملی کشورش را ترک و به باشگاه جدیدش یونایتد برگشت.

رونالدو که چهارشنبه در دیدار مقابل ایرلند با دبل تاریخی و با گذشتن از رکورد علی دایی، بهترین گلزن تاریخ در رده ملی شد، پس از بیرون کردن پیراهنش و دریافت کارت زرد، دیدار بعدی تیم ملی کشورش برای آذربایجان را از دست داد و به همین دلیل با اجازه سرمربی تیم، زودتر از سایر بازیکنان اردوی پرتگال را ترک کرد.

​منچستر هفته آینده تاریخ 20 سنبله در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف نیوکاسل میرود و انتظار میرود کریستیانو پس از 13 سال دوری، دوباره پیراهن این تیم را در الترافورد بر تن کند.

رونالدو بامداد امروز با هواپیمای اختصاصی اش به فرودگاه منچستر رسید و مورد استقبال مدیران باشگاه و هم تیمی سابق فلچر نیز قرار گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала