Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنانی که در بارسا ندرخشیدند؛ از الکس سانگ تا گریزمن +عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در چند سال اخیر خرید های نا موفق زیادی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از هواداران بارسلونا مدیریت غلط دوران جوزپ ماریا بارتومئو را باعث ایجاد بحران های مالی فعلی و از دست رفتن ستارگان تیم می دانند.

این هواداران معتقدند بارسلونا در دوران بارتومئو در کنار خلع مدیریتی، خرید های ضعیفی داشته که هیچ کدام شان سودی برای باشگاه نداشتند.

در ادامه نگاهی داریم به ستاره هایی که به بارسلونا آمدند ولی در این تیم ندرخشیدند.

با وجود اینکه جوزپ ماریا بارتومئو و همچنین مدیران قبلی بارسلونا چند بازیکن ضعیف را خریده بودند اما ستارگانی هم بودند که به بارسلونا آمدند اما در این تیم درخششی نداشتند و در نهایت یا از بارسلونا رفتند و یا اینکه حضورشان در جمع آبی و اناری ها تبدیل به یک معضل شد.

الکس سانگ از آرسنال 

بارسلونا در سال 2012 الکس سانگ را از آرسنال خرید که به هیچ عنوان به درد بارسلونا نخورد، زیرا این بازیکن همیشه زیر سایه بوسکتس و ماسکرانو بود و هرگز جایگاه یک بازیکن فیکس و تاثیرگذار را در تیم پیدا نکرد.

آردا توران از اتلتیکو

بارسا در سال 2015 آردا توران را از اتلتیکو مادرید خرید که این بازیکن هم عملکرد قابل توجهی در جمع آبی و اناری پوشان نداشت.

نکته جالب توجه این است که هر چه به سال 2021 و زمان حاضر نزدیک تر می‌شویم، تعداد خرید های ناموفق بارسلونا هم بیشتر می شود.

به طور مثال بارسلونا در سال 2016 آندره گومز، در سال 2017 عثمان دمبله، در زمستان 2018 فیلیپ کوتینیو، در تابستان 2017 مالکوم و در تابستان 2019 آنتوان گریزمن را خریده است که هیچ کدام از این بازیکنان خرید موفقی محسوب نشده و در نهایت یا جدا شدند و یا حضوری پر انتقاد در بارسلونا داشته و دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала