Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در منچستر؛ کاپیتان سلسائو در قرنطین قبل از تمرینات + عکس

© Photoكريستيانو رونالدو با خانواده
كريستيانو رونالدو با خانواده - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به منچستریونایتد، امروز عکس‌هایی دل انگیزی را با خانواده‌اش در شهر منچستر منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو در آخرین روزهای بازار تابستانی امسال به منچستریونایتد بازگشت. او اکنون در قرنطین است تا پس از آن بتواند در تمرینات تیم‌اش حاضر شود.

این بازیکن 36 ساله که با منچستریونایتد قرارداد دو ساله با تمدید اختیاری 12 ماه دیگر را امضا کرد، از روزهای انزوای خود به خوبی استفاده می‌کند.

او به تیم ملی کشورش دعوت شده بود و پس از انجام بازی مقابل ایرلند و به ثمر رساندن دو گل، با بیرون کشیدن پیراهن‌اش، جشن گرفت اما داور اورا با کارت زرد مجازات نمود که این به معنی محرومیت این فوق ستاره از بازی مقابل آذربایجان در هفته پیش رو بود.

فرناندو سانتوس سرمربی پرتگال با این وضعیت به کاپیتان‌اش اجازه سفر به منچستر را قبل از بازی با قطر داد جایی که تیم ملی کشورش به برتری رسید اما این فوق ستاره باید قبل از رفتن به تمرینات در انزوا باشد و سپس چند تست را سپری کند.

البته پیش از این من‌یونایتد از سران دولت انگلیس خواسته بود که به فوق ستاره شان معافیت بدهند، امری که پذیرفته نشد.

رونالدو نیز امروز مجموعه‌ای از عکس‌ها با خانواده‌اش از جمله چهار فرزندش کریستیانو رونالدو جونیور، دوقلوهای اوا و ماتئو و دختر کوچکش آلنا مارتینا را با عنوان "چه کسی می‌گوید منچستر خورشید ندارد؟" نشر کرد.

بزرگترین فرزندش یعنی رونالدو جونیور در حال حاضر راه پدر خود را دنبال می‌کند و یک بازیکن ثابت در تیم‌های جوانان یوونتوس بوده است.

روزنامه پرتغالی A Bola ادعا می‌کند که او به آکادمی منچستریونایتد ملحق می‌شود، جایی که می‌تواند با کای پسر وین رونی ارتباط برقرار کند.

پس از رونالدو هواداران برای خرید پیراهن وی پس از اعلام این‌که او پیراهن شماره 7 خود را پس می گیرد ، جمع شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала