Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با ارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان؛ سیتی و پاریس اول و دوم، رئال و بارسا در پنج تیم اول نیستند+عکس

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
عضو شوید
رده‌بندی با ارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان توسط ترانسفر مارکت منتشر شده است که منچسترسیتی با اختلاف صدرنشین است.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به سرمایه‌گذاری عرب‌های اماراتی و قطری در دو تیم منچسترسیتی انگلستان و پاریسن جرمن فرانسه در یک‌ونیم دهه‌ی اخیر، حالا این دو تیم به در صدر با ارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان ایستاده‌اند.

وب‌سایت فوتبالی ترانسفر مارکت که در حوزه‌ی نقل‌وانتقالات و ارزش‌گذاری بازیکنان و باشگاه‌های فوتبال جهان فعالیت می‌کند، فهرست با ارزش‌ترین باشگاه‌های جهان را بر اساس ارزش مجموعی بازیکنان با احتساب قیمت‌های تخمینی خود این وب‌سایت معتبر را منتشر کرده است.

در این رده‌بندی تیم فوتبال منچسترسیتی انگلستان که با تزریق بودجه‌ی میلیاردی شیخ‌های اماراتی در فوتبال انگلستان افتخاراتی فراوانی کسب کرده و نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا است با 1.04 میلیارد یورو در صدر قرار دارد.

پاریسن جرمن فرانسه با مالک قطری خود که تمام توجهات را در نقل‌وانتقالاتی که گذشت به خود معطوف کرده و حالا پس از فصل‌ها پادشاهی در فرانسه، قصد یورش به سوی فتح چمپیونس لیگ دارد، در این رده‌بندی با 997 میلیون ارزش در رده‌ی دوم ایستاده است.

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد با 937، چلسی با 882 و لیورپول انگلیس نیز با 880 میلیون یورو ارزش در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

گفتنی است که در این رده‌بندی، رئال مادرید با 784 و بارسلونا با 676 میلیون یورو ارزش در رده‌های هفتم و د هم قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала