Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذرخواهی مدافع ونزوئلا بخاطر تکل خشن روی پای مسی

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Lionel Messi, jugador de la selección argentina
Lionel Messi, jugador de la selección argentina - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
عضو شوید
لوئیز مارتینز، مدافع راست تیم ملی ونزوئلا که در دیدار این تیم برابر آرجانتین، روی یک صحنه خطای بسیار خشنی روی لیونل مسی انجام داده بود، از این بازیکن عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد جمعه تیم ملی آرجاتین در ونزوئلا به مصاف این تیم در رقابت‌های راهیابی به جام جهانی 202 قطر رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 به برتری برسد.

لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
ورزش
توقف مسی؟ فقط باید با آرنج به صورت او بزنید

در آن دیدار یک اتفاق خطرناک برای مسی رخ داد و در دقیقه 29 ، لوئیز مارتینز، مدافع راست تیم ملی ونزوئلا خطای خطرناکی روی کاپیتان آلبی سلسته انجام داد که نزدیک بود پای او را بشکند.

برای مسی اما اتفاق خاصی نیفتاد و خطا مدافع ونزوئلا واکنش‌ بسیاری از بازیکنان فوتبال و هواداران را برانگیخت و از این بازیکن انتقادهای زیادی شد.

مارتینز حالا با انتشار توییتی از خطای خودش عذر خواهی کرد اما نامی از مسی نبرد و ذکر از وضعیت او نکرد.

این بازیکن نوشت:" "امروز من هیچ کلمه‌ای برای گفتن ندارم، کسانی که مرا می‌شناسند می دانند که من هرگز نمی خواهم به صورت عمدی به هم‌بازی‌های خودم آسیب بزنم. من فقط می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم، کادر مربیگری و همه هواداران ونزوئلایی که از صمیم قلب از ما حمایت می‌کنند عذرخواهی کنم. من کشورم را دوست دارم و مسئولیت کامل را بر عهده می‌گیرم".

این در حالی‌ست که مسی پس از این خطا و هنگام ورود به برازیل لنگ لنگان راه می‌رفت و انتظار می‌رود دیدار برابر سلسائو را از روی نیمکت تماشا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала