Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو از مسی عبور کرد؛ این بار از فروش پیراهن

© AP Photo / Alastair Grantميسي رونالدو
ميسي رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
عضو شوید
فروش پیراهن های منچستریوناید با نام و شماره 7 رونالدو از رکورد مسی عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فروشگاه های منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کردند که در فاصله 24 ساعت فروش پیراهن رونالدو از رکورد فروش پیراهن لیونل مسی با لباس پی اس جی عبور کرده است و حالا این رکورد در اختیار CR7 شیاطین سرخ است.

این اتفاق زمانی رخ داد که باشگاه یونایتد به طور رسمی اعلام کرد که کاوانی پیراهن شماره 7 یونایتد را در اختیار رونالدو قرار داده و هوادارن پس از مطلع شدن از این موضوع نیز برای خریدن پیراهن شماره 7 یونایتد صف کشیدند.

​سازمان فناتیکز که اداره فروشگاه های اینترنتی منچستریونایتد را بر عهده دارد اعلام کرد یونایتد تنها در چند ساعت بالاترین میزان فروش اینترنتی از یک فروشگاه ورزشی در آمریکای شمالی را به ثبت رسانده است که در نوع خود یک رکود بی نظیر به حساب می آید.

او حالا رکورد بیشترین فروش پیراهن را در فاصله 24 ساعت در اختیار گرفته که رکورد مسی را شکست.

​این در حالیست که روز گذشته اعلام شد یونایتد دو برابر مبلغ انتقال رونالدو از یووه را از فروش پیراهن هایش به دست آورده است.

برخی رسانه ها در انگلیس میگویند منچستریونایتد در فاصله 12 ساعت 33 میلیون پوند از فروش پیراهن های کریستیانو به جیب زده است، این در حالی است که آنها برای خرید این ستاره از یووه تنها 15 میلیون یورو هزینه کردند.

گفته می‌شود در حال حاضر تمامی پیراهن‌های رونالدو فروخته شده و در هیچ کدام از فروشگاه‌های رسمی این باشگاه پیراهن شماره 7 رونالدو پیدا نمی‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала