Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف پی‌اس‌جی از جذب پوگبا؛ ستاره میلان هدف اصلی پاریسی‌ها

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تصمیم دارد در نقل‌وانتقالات زمستانی و یا تابستان آینده فرانک کسیه ستاره ساحل عاجی میلان را به خدمت بگیرد و از جذب پُل پوگبا منصرف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در نقل‌وانتقالات تابستانی، پاریسن‌جرمن به جذب پُل پوگبا علاقه نشان داد و با مدیر برنامه‌های این بازیکن فرانسوی ارتباط برقرار کرد اما پس از جذب مسی مذاکرت متوقف شد و پاریسی‌ها دیگر وضعیت هافبک منچستریونایتد را دنبال نکردند.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
تأثیرات مثبت حضور رونالدو در یونایتد؛ پوگبا برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد

پوگبا به همین دلیل در منچستریونایتد ماند و در حال حاضر آخرین سال قرارداد خود را سپری می‌کند و امیدوار بود تا در زمستان راهی کشورش شود و در کنار فوق ستاره‌های پی‌اس‌جی توپ بزند.

پاریسن‌جرمن اما از جذب این بازیکن منصرف شده است و سران این تیم قصد دارند تا فرانک کسیه ستاره ساحل عاجی میلان را به خدمت بگیرد زیرا این بازیکن توانمند با برنامه‌های مائوریسیو پوچتینو مطابقت بیشتر دارد.

شرایط کسیه مشابه با پوگبا است و قرارداد این بازیکن با میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد و او از جنوری می‌تواند با سایر باشگاه ها وارد مذاکره شود.

با این حال پاریسی‌ها منتظر اتمام قرارداد کسیه با میلان هستند تا با دستمزدی سنگین با او قرارداد امضا و همانند فرآیند جذب دوناروما او را نیز جذب کنند.

گفته می‌شود که کسیه به انتقال به پاریسن‌جرمن چراغ سبز نشان داده و مذاکرات با میلان را به صورت کامل قطع کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала