Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد حیرت‌انگیز نیمار در نخستین فصل حضورش در پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، در نخستین فصل حضور خود در این باشگاه، 400 میلیون یورو درآمد داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور در سال 2017، و در جنجالی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال با مبلغ 222 میلیون یورو، از بارسلونا به پاریسن‌جرمن پیوست و به گران‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
افشای بند عجیب قرارداد نیمار؛ سال 6.5 میلیون یورو برای خوش اخلاق بودن!

این بازیکن که در آن زمان بسیار مطرح شده بود و به سرخط داغ رسانه‌ها مبدل شده بود، در نخستین فصل حضور خودش درآمد حیرت‌انگیز داشته است.

براساس گزارش مارکا، مهاجم برازیلی در اولین فصل حضور خود در فرانسه به لطف قراردادهای تجاری متعدد و تأثیراتی که در هنگام انتقال به پاریس در سراسر جهان داشت 400 میلیون یورو درآمد داشته است.

باشگاه پاریسن‌جرمن نیز تایید می‌کند که پس از ورود این بازیکن این باشگاه نیز سود هنگفت از بستن قراردادهای تجاری به دست آورده و آنها نمی‌توانستند با مارک ایتالیایی «Replay» یا «Nike Jordan» قراردادهای پرسود ببندند.

تماشاگران تلویزیونی در اولین فصل حضور وی در فرانسه 25 درصد افزایش یافت و کانال دیزنی نیز اعلام کرد که حق نمایش مسابقات لیگ 1 در برازیل را که از طریق ESPN و Fox Sports پخش می شود خریداری و از آن سود هنگفتی به دست آورده و بخشی از آن را به پی‌اس‌جی و نیمار برگردانده است.

رسانه‌های فرانسوی در گزارش‌های خود شان گفته اند که به مدت یک سال نیمار از مجراهای مختلف پول به دست آورده که مجموع آن نزدیک به 400 میلیون یورو شده است.

گفته می‌شود که این سود برای مسی و راموس دست نیافتنی است و هیچ یک از شرکت‌های تجاری آماده نیستند دیگر چنین سرمایه‌گذاری هنگفتی روی بازیکنان فوتبال در فرانسه کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала