قتل یک خانواده آمریکایی به دست سرباز آمریکایی برگشته از افغانستان

© AP Photo / Mike GrollUS ambulance
US ambulance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
 یک تفنگدار دریایی سابق ارتش آمریکا که 4 سال در افغانستان خدمت کرده بود با تیراندازی به سمت یک خانواده، چهار نفر از جمله مادربزرگ و نوه این خانواده را کشت و یک نفر دیگر را مجروح کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، یک تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا با تیراندازی به سمت یک منزل مسکونی حداقل چهار نفر را کشت و پس از درگیری شدید با نیروهای پلیس بازداشت شد. 

ناسزاگویی مادر یک سرباز کشته شده آمریکایی در افغانستان به بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
ناسزاگویی مادر یک سرباز کشته شده آمریکایی در افغانستان به بایدن

پلیس فلوریدا می‌گوید هنوز انگیزه فرد مهاجم از این حمله وحشیانه مشخص نیست، اما تحقیقات نشان می‌دهد وی به مدت 4سال در ارتش آمریکا در عراق و افغانستان خدمت کرده است.

براساس گزارش ، مظنون «برایان ریلی» 33 ساله است و پلیس مدعی است موقع بازداشت کاملا مسلح و تحت تاثیر مخدر «متامفتامین» بوده است.

«گرادی جود» کلانتر شهر «دیوگی پولک» در ایالت فلوریدا در یک کنفرانس خبری درباره این حادثه گفت: مهاجم به سمت یک ملک شخصی در بیرون دریاچه فلوریدا تیراندازی کرده و باعث کشته شدن مادر 33 ساله، یک مرد 40 ساله، مادربزرگ 62 ساله و یک کودک سه ماهه شده است.  تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که آسیب زیادی نیز به این خانه بر اثر تیراندازی وارد شده است. 

یک دختر 11 ساله نیز در این حادثه مجروح شده است اما حال وی مساعد گزارش شده است. به گفته پلیس مهاجم با پلیس نیز وارد درگیری مسلحانه شده است و قبل از تسلیم شدن دهها و شاید صدها تیر شلیک کرده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала