Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال ستاره فرانسوی منچستریونایتد از بازگشت رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسوی
پل پوگبا بازیکن فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
ستاره فرانسوی تیم منچستریونایتد از بازگشت کریستیانو رونالدو استقبال کرده و او را موجب ارتقا سطح تیم می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص برخی موضوعات از جمله بازگشت فوق ستاره پرتگالی صحبت کرده است.

Manchester United fans hold a cutout of Cristiano Ronaldo during the game at Wolves on Sunday 29 August 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
تاریخ نخستین بازی «کریستیانو رونالدو» برای منچستر مشخص شد
هافبک فرانسوی شیاطین سرخ ابتداد در خصوص بازگشت رونالدوو به منچستریونایتد گفت:«رونالدو؟ بازی کردن در کنار بهترین‌ها همیشه لذتبخش است. این که قادر باشی با بازیکن بزرگی تمرین کنی، یک نکته مثبت محسوب می شود. او سطح تیم را ارتقا خواهد داد.»
پوگبا در ادامه در خصوص اضافه شدن رافائل واران به جمع شیاطین سرخ گفت:«آمدن رافائل واران همیشه مثبت است، مخصوصا برای باشگاه. ما روابط بسیار خوبی داریم، ما مدت‌هاست که یکدیگر را می شناسیم. خوشحالم که او در کنار ماست و او تجربه و ویژگی‌های خود را به ارمغان می‌آورد.»
ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در پایان در مورد انتقادات به کیلیان امباپه:«طبیعی است که به امباپه انتقاداتی وجود داشته باشد، چون او یکی از بهترین‌هاست و همیشه بهترین‌ها مورد انتقاد قرار می‌گیرند چون مردم همیشه از آن‌ها انتظار دارند که تحت هرشرایطی بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.»

منچستریونایتد از سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر موفق به کسب هفت امتیاز شده و امیدوار است با اضافه شدن کریستیانو رونالدو به ترکیب خود به طلسم هشت ساله خود در ناکامی در این رقابت ها پایان دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала