Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین بازیکن اروپا در اندیشۀ بازگشت به ایتالیا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر جورجینیو هافبک چلسی
جورجینیو هافبک چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
نماینده جورجینیو بازیکن ایتالیایی چلسی گفته است که این بازیکن رویای بازگشت به سری‌آ را دارد و پس از جام جهانی 2022 قطر در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی، سال فوق‌العادۀ را سپری کرد و موفق شد با آتزوری قهرمان جام ملت‌های اروپا و با آبی‌ها قهرمان لیگ قهرمانان و سوپر جام اروپا شود.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا  Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
حمایت تمام قد مانچینی از جورجینیو؛ او شایسته توپ طلا است

این بازیکن به دلیل درخشش و کسب سه قهرمانی در قاره سبز موفق شد بالاتر از کانته و دی‌بروینه به عنوان مرد سال اروپا انتخاب شود و یکی از پیشتازان کسب جایزه توپ طلا نیز است.

جورجینیو پس از محقق شدن رویاهایش حالا به فکر بازگشت به ایتالیا و سری‌آ است و می‌خواهد پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، در این مورد تصمیم‌گیری کند.

این موضوع را نماینده جورجینیو در گفت‌وگو با «گُل» مطرح کرده و گفته است که مؤکلش به صورت جدی در این مورد فکر می‌کند و رویای حضور دوباره در سری‌آ را دارد.

جوآنو سانتوس در این مورد گفت:" "او تا جون 2023 با چلسی قرارداد دارد. واضح است که بازگشت او به ایتالیا رویایی خواهد بود ، امیدوارم پس از قهرمانی در جام جهانی، بتواند این رویای خودش را محقق کنند. ما باید ببینیم بازار در چند سال آینده چگونه است و شرایط دیگر چگونه خواهد بود."
او در ادامه افزود:" در گذشته، زمانی که ساری مربی یوونتوس بود، این احتمال وجود داشت که جورجینیو به یوونتوس بیاید، اما حالا فکر نکنم چنین شود."

این موضوع در حالی مطرح شده است که این بازیکن در سه سال  گذشته در لیگ برتر برای چلسی توپ زده و در کنار انگولو کانته یکی از هافبک‌های مستحکم آّبی‌ها بوده است و به نظر نمی‌رسد که سران این تیم در پایان فصل موافق با جدایی او باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала