Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل بوفون به بازگشت به تیم ملی ایتالیا

© AP Photo / Paulo DuarteJuventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File)
Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون به صورت غیر مستقیم به بازگشت به تیم ملی ایتالیا تمایل نشان داد و اظهار داشت که با وجود 43 سال به فکر خداحافظی از فوتبال نیست.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته وقتی یوونتوس قرارداد جانلوئیجی بوفون را تمدید نکرد، بسیار کارشناسان فکر می‌کردند که این دروازه‌بان 43 ساله از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. بوفون اما برخلاف این باور به تیم دوران جوانی خودش یعنی پارما برگشت و در حال حاضر در لیگ دسته دوم ایتالیا به میدان می‌رود.

Italy goalkeeper Gianluigi Buffon calls for teammates' attention during a friendly soccer match between Germany and Italy at the Allianz Arena in Munich, March 29, 2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
بازگشت بوفون به پارما پس‌ از 26 سال؛ برد به مساوی تبدیل شد + عکس

با توجه به حضور بوفون در دنیای فوتبال تصور می‌شد او بار دیگر به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شود و مانچینی به این دروازه‌بان مُسن فرصت حضور در رقابت‌های یورو را بدهد اما چنین نشد و وی به رقابت‌‌های جام ملت‌های اروپا دعوت نشد.

هنوز هم احتمال بازگشت بوفون به تیم ملی متصور است و بوفون نیز امروز به صورت مستقیم به بازگشت به اردوی آتزوری تمایل نشان داد.

او گفت:" به طور کلی هدف خاصی برای خودم تعیین نکرده‌ام و تنها به دنبال این هستم که خوشحال باشم. من می خواهم با لذت و اشتیاق فراوان به فوتبال بازی کردن ادامه دهم. ایده ای برای خداحافظی از فوتبال ندارم و متوجه این موضوع شده‌ام که بازیکن بسیار مهمی برای هواداران پارما هستم و در واقع آن‌ها رویاها و امیدهای خود را به من سپرده اند. اگر روبرتو مانچینی با من تماس بگیرد خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما دو یا سه سال پیش با یکدیگر صحبت کردیم و از طرف دیگر من اصلاً قصد ندارم که فشار اضافی روی تیم ملی ایجاد کنم."

بوفون در حالی به بازگشت به تیم ملی تمایل نشان داده که مانچینی تمایل زیادی به فرصت دادن به جوانان دارد و تلاش دارد تا یک رقیب جوان برای دوناروما در جام جهانی پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала