Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ لغو بازی برزیل و آرجانتین به دلیل تخلف بازیکنان آلبی سلسته

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
دیدار دو تیم ملی برزیل و آرجانتین به خاطر ورود 4 بازیکن بدون قرنطینه به این کشور متوقف و سپس لغو شد.

 

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که تنها 4 دقیقه از آغاز بازی برزیل و آرجانتین سپری شده بود، اما با دخالت مقامات بهداشتی برزیل این دیدار متوقف شد.

دلیل توقف این دیدار ورود پولیس فدرال برزیل به زمین خوانده شده است که به خاطر تخلف بازیکنان آلبی سلسته حضور یافته بودند تا چهار بازیکن این کشور را دستگیر نمایند.

زیرا هر چهار بازیکن آرجانتینی که از انگلیس وارد شده اند قوانین مهاجرت را نقض کرده و به طور غیرقانونی در این کشور هستند، اما حالا رسما اعلام شده که این دیدار لغو شده است.

لو سلسو، دیبوجوس مارتینز، رومرو و امی بوئندیا چهار بازیکنی هستند که به دلیل عدم رعایت شرایط بهداشتی قبل از ورود به برزیل حالا باید اخراج شوند.

قبل از نگاه غیرمعمول همه بازیکنان، مقامات وزارت بهداشت کشور می‌خواستند وارد زمین شوند تا سه نفر از بازیکنان داخل ترکیب را دستگیر کنند. مارتینز، رومرو و لو سلسو در زمین بازی حضور داشتند و نفر چهارم یعنی امی بوندیا روی نیمکت حضور داشت.

پولیس فدرال برزیل دو ساعت قبل به هوتل آرجانتین رفته بود تا از فوتبالیست‌هایی که پروتکل برزیل را نقض کرده بودند و در فرم‌های ورود دروغ گفته بودند شکایت کند، زیرا این چهار بازیکن در انگلیس بازی می‌کردند و در آن کشور بودند.

این در حالیست که برگه مرتبط به تیم ملی آرجانتین اعلام از تعلیق این مسابقه داده است. در برگه آن آمده است: دیدار برزیل و آرجانتین به حالت تعلیق درآمد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала