Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی رونالدو از یوونتوس، منطقی‌ترین تصمیم او بود

© AP Photo / Paulo DuarteJuventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File)
Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
دروازه‌بان کهنه‌کار یوونتوس به این باور است که فوق ستاره پرتگالی روی تصمیمش برای جدایی از این تیم درست فکر کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک،  جمعه گذشته منچستریونایتد خبر از جذب کریستیانو رونالدو داد. فوق ستاره پرتغالی پس از 12 سال به یونایتد بازگشت در حالی که چیزی نمانده بود راهی سیتی شود.

پل پوگبا بازیکن فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
استقبال ستاره فرانسوی منچستریونایتد از بازگشت رونالدو

جدایی این 36 ساله پرتگالی با واکنش‌های بسیاری روبه رو شده است. جانلوییجی بوفون، دروازه بان کهنه کار فوتبال ایتالیا که در 43 سالگی هم به بازی کردن ادامه می دهد، این روزها درون دروازه پارما در سری بی قرار می گیرد.

این اسطورۀ فوتبال ایتالیا در مصاحبۀ در خصوص جدایی رونالدو و وضعیت یوونتوس صحبت کرد: بوفون ابتدا در مورد جدایی رونالدو گفت:«تصمیم رونالدو برای جدایی از یوونتوس از نظر من غیرمنطقی نبود و او درباره این انتخاب مدت زیادی فکر کرده است.»
این دروازه‌بان ایتالیایی در ادامه گفت:«فکر نمی کنم انتقال رونالدو برای هواداران یووه تعجب آور بوده باشد. رونالدو اعتبار زیادی به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای بزرگ دارد و درباره خودش تصمیمات درستی می گیرد. رونالدو گل های زیادی برای یوونتوس زد و نمایش های بسیار خوبی داشت.»
بوفون در پایان اظهار داشت:«یوونتوس اکنون در دوره گذار است. نمی دانم این دوره گذار، تغییر نسل است یا کل اسکلت باشگاه. وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد باید بهایش را بپردازید. وقتی کسی چون الگری سرمربی شماست، شاید به هدف نهایی نرسید اما حداقل به آن نزدیک می شوید.»

رونالدو در سه سال حضور با پیراهن یوونتوس، 5 جام کسب کرد: دو اسکودتو، یک جام حذفی و دو سوپرکاپ. او در 134 بازی برای یووه 101 گل نیز به ثمر رساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала