سخنگوی جبهه مقاومت: احمد مسعود در جای امن است و به زودی سخنرانی می کند

© @https://twitter.comرهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم
رهبر مقاومت علیه طالبان: آماده هر نوع جنگ هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
سخنگوی نیرو های مقاومت  پنجشیر اعلام کرد که رهبر این نیرو ها در جای امن است و به زودی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، علی میثم نظری، سخنگوی جبهه مقاومت افغانستان گفت، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت در امنیت است و به زودی سخنرانی خواهد کرد.

آقای نظری در حساب توئیتری خود نوشت: "احمد مسعود، برادر و رهبر من سلامت و در امنیت است و به زودی در سخنرانی خود به مردم پیام خواهد داد.

سخنگوی جبهه مقاومت در واکنش به ادعای طالبان از تصرف پنجشیر نیز گفته است که ادعای دشمن متجاوز مبنی بر تصرف پنجشیر نادرست است. نیروهای مقاومت ملی در قرارگاه‌ها که از پیش ایجاد شده بود، حضور دارند و از شب گذشته تا اکنون جنگ در نقاط مختلف ادامه دارد. مردم افغانستان مطمین باشند که مقاومت تا رسیدن به آزادی و عدالت به نصرت خداوند ادامه می یابد.

میثم نظری در ادامه نوشت: "نیروهای جبهه مقاومت ملی در تمام مواضع استراتژیک در سراسر دره پنجشیر برای ادامه نبرد حضور دارند و ما به مردم افغانستان اطمینان می‌دهیم که مبارزه با طالبان و شرکای آنها را تا زمانی‌که عدالت و آزادی حاکم نشود ادامه خواهیم داد".

درگیری ها در پنجشیر از حدود دو هفته پیش بین طالبان که حاکمیت کل افغانستان را بر عهده گرفته و جبهه مدافعان پنجشیر به رهبری احمد مسعود در آن ولایت آغاز و تاکنون ادامه دارد.

گزارشات ضد و نقیض از بامداد امروز تا کنون از پیشروی طالبان تا مقام ولایت پنجشیر منتشر شده که از سوی رهبری جبهه ی مقاومت رد و آنان از تلفات وارد شده به طالبان خبر داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала