Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌ها به جنجال تعلیق دیدار برازیل - آرجنتین؛ فیفا بیانیه داد

© AP Photo / Keystone, Steffen SchmidtThe FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland
The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
کمیته انضباطی فیفا اکنون به صورت رسمی تحقیقات برای بازی برازیل و آرجنتین آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی قطر شب گذشته تیم ملی فوتبال آرجنتین میزبان برزیل بود که این مسابقه نیمه تمام باقی ماند.

Matheus Cunha comemora seu primeiro gol nos acréscimos do segundo tempo com outros jogadores, Olimpíadas Tóquio 2020, 7 de agosto de 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
پولیس با اسلحه در وسط زمین؛ جنجالی‌ترین برازیل - آرجنتین تاریخ + ویدیو

این اتفاق در دقیقه 5 بازی و زمانی رخ داد که مقامات برازیلی قصد دستگیری 4 بازیکن تیم ملی آرجنتین را داشتند که ظاهراً با جعل سند، توانسته بودند بدون سپری کردن قرنطینه 14 روزه اجباری به دلیل سکونت در انگلیس  وارد خاک برزیل شوند.

نکته جالب اما این بود که این اتفاق حتی بدون هماهنگی با مسئولان فوتبال برزیل رخ داد و در شرایطی بوده که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی منعی برای حضور 4 بازیکن آلبی‌سلسته ندیده بود.

مطابق انتظار این حادثه واکنش‌هایی را به همراه داشت. مهمترین آنها مربوط به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است. این سازمان با انتشار توئیتی اعلام کرده که در روزهای آتی درباره حادثه رخ داده تصمیم‌گیری و حکم صادر خواهد کرد.

در نهایت بازی با اعلام فیفا نیمه کاره باقی ماند اما اکنون تحقیقات در این مورد آغاز شده و باید به زودی منتظر رای قاطع در این مورد باشیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала