Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش فیفا به اتفاقات بازی برازیل – آرجانتین

© AP Photo / Keystone, Steffen SchmidtThe FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland
The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
فیفا به اتفاقات شب گذشتۀ دیدار برازیل و آرجانتین و لغو آن دیدار واکنش نشان داد و اظهار داشت که تا هنوز مقصر مشخص نیست.
The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
آغاز تحقیقات فیفا بر علیه مجارستانی‌ها

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته با تصمیم وزارت صحت برازیل، بازی تیم ملی این کشور و آرجانتین لغو شد. آن‌ها اعلام کردند 4 بازیکن آلبی سلسته که در انگلیس بازی می کردند، در فهرست سرخ برازیل بخاطر تهدیدات کرونا بودند و نمی‌توانستند تیم شان را همراهی کنند. آرجانتین اما از آن‌ها در ترکیب ثابت استفاده کرد و در نهایت 6 دقیقه پس از بازی با مداخله پولیس بازی متوقف و به زمان دیگر موکول شد.

این تصمیم وزارت صحت برازیل واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و فوتبالیستان، مربیان و رسانه‌ها به انتقاد از این تصمیم پرداختند و حتی آن را شرم‌آور عنوان کردند.

فیفا نیز چندین ساعت پس از این اتفاق بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که نظریات ناظران را جمع‌آوری کرده و بزودی مقصر اصلی را شناسایی خواهد کرد.

در بیانیه‌ای این نهاد آمده است:" فیفا از اتفاقات پیش آمده که منجر به لغو بازی آرجانتین و برازیل در مرحله راهیابی به جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی شد، ابرازتاسف می‌کند چرا که میلیون ها هوادار منتظر تماشای تقابل دو تا از ریشه‌دارترین تیم های ملی فوتبال دنیا بودند. اولین گزارشات از این بازی به دست فیفا رسیده است. مقامات انضباطی تمامی اطلاعات را بررسی خواهند کرد و تلاش خواهند کرد تا در زمان مقتضی در این باره تصمیم گیری کنند."

فیفا در حالی به این موضوع واکنش نشان داده است که اعضای تیم ملی آرجانتین ساعتی قبل برازیل را ترک کردند و راهی کشور شان شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала