Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پروژه رویایی و کهکشانی پرز برای برنابئوی جدید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز قصد دارد با جذب بازیکنان مطرح و مستعد یک بار دیگر در برنابئوی جدید بر اروپا مسلط شود و اقتدار همیشگی را رئال مادرید به دنیای فوتبال نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که به عنوان خانۀ رئال مادرید شناخته می‌شود، با پول هنگفت ترمیم شده و ضمن افزایش جایگاه تماشاگران، با معیارهای امروزی دنیای ساخت‌وساز همسان شده است.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
رئال آماده حضور در برنابئو + ویدیو

حالا پرز قصد دارد تا در این ورزشگاه به قله فوتبال اروپا و جهان دوباره مسلط شود و اقتدار رئال مادرید را که در چند سال آخر از بین رفته بود، به جهانیان نشان دهد.

رییس رئال مادرید قصد دارد با جذب بازیکنان مطرح و مستعد دوباره ترکیب تیمش را کهکشانی بسازد و پس از جدایی راموس، واران و اودگارد، ستاره‌های جدید به خدمت بگیرد.

در حقیقت پروژه پرز با جذب بازیکنانی چون آلابا و کاماوینگا استارت خورده است و در ادامه تلاش خواهد شد تا کلیان امباپه و ارلینگ هالند نیز جذب شوند.

رئال در کنار تلاش برای جذب این بازیکنان قرارداد ستاره‌های خود را نیز تمدید کرده که آن‌ها نیز جز مهمی از پروژه پرز اند.

این باشگاه در چند هفته گذشته قراردادهای لوکاس واسکز (2024)، ناچو (2023)، دنی کارواخال (2025)، تیبو کورتوا (2026)، کریم بنزما (2023) و فد والورده (2027) را تمدید کرده و تلاش‌ها برای تمدید قرارداد لوکا مودریچ و کروس نیز ادامه دارد.

بخش دیگر برنامه پرز برای محقق شدن پروژه رویایی‌اش فروش برخی بازیکنان مازاد است و رییس رئال مادرید قصد دارد مارسلو، ایسکو و گرت بیل را در زمستان بفروشد و در صورتی که موفق به انجام این کار نشود، قطعا با آن‌ها تمدید نخواهد کرد و این بازیکنان می‌توانند برنابئو را به صورت آزاد ترک کنند.

گفته می‌شود که در دو پنجره نقل‌وانتقالات آینده پروژه رئال مادرید تکمیل خواهد شد و با آغاز فصل 2022-2023، کهکشانی‌ترین رئال تاریخ در برنابئوی جدید رونمایی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала