Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تحقیقات پولیس برازیل در مورد بازیکنان آرجنتین

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آرجنتین
تیم ملی آرجنتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
پولیس فدرال برازیل تحقیقات خود را در مورد چهار بازیکن آرجنتین آغاز کرده و به تعقیب آنها ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، خروج چهار بازیکن تیم ملی آرجنتین به همراه دیگر اعضای این تیم از برازیل باعث شده تا پولیس فدرال برازیل تحقیقات خود را درباره این چهار ملی‌پوش آلبی سلسته آغاز کند.

The FIFA logo at the headquarters Zurich, Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
واکنش فیفا به اتفاقات بازی برازیل – آرجانتین

در همین رابطه، سایت «گل» اعلام کرد که املیانو مارتینز و املیانو بوئندیا عضو استون ویلا هستند و جیووانی لوسلسو و کریستین رومرو عضو تاتنهام می‌باشند. این بازیکنان آرجنتین به دلیل حضور در انگلیس و با وارد کردن اطلاعات جعلی سعی در تحریف حقیقت داشتند.

با این وجود آنها توانسته‌اند به همراه دیگر اعضای تیم وارد برازیل و در ادامه ورزشگاه کورینتیانس آرنا شوند تا در دیدار انتخابی جام جهانی 2022 قطر حضور یابند. با وجود اینکه آنها توانسته‌اند برازیل را ترک کنند اما پولیس فدرال این کشور می‌تواند از طریق مراجع بین‌المللی به تعقیب آنها بپردازد.

هر فردی که در برازیل به دلیل ارائه اطلاعات نادرست مجرم شناخته شود به پنج سال زندان و جریمه نقدی محکوم می‌شود. جالب اینکه گزارش‌ها حاکی است باشگاه تاتنهام تصمیم دارد دو بازیکن تیمش را که در میان چهار بازیکن خاطی آرجنتین هستند به خاطر نقش آنها در این حادثه جریمه کند.

تمامی این ادعاها در شرایطی مطرح شده که این بازیکنان همانند دیگر اعضای تیم ملی آرجنتین قبل از سفر به برازیل، مجوز سفر به این کشور را دریافت کرده بودند ولی مقامات بهداشتی برزیل معتقدند این افراد از همان ابتدا اطلاعات غلطی را داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала