Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر از بیخ گوش اسطورۀ فوتبال برازیل گذشت

© REUTERS / Adnan AbidiLegendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015
Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
اسطوره فوتبال دنیا پس از عمل جراحی و خارج شدن تومور از بدنش پیامی زیبا را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته پله از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی و خارج شدن تومور از بدنش پرده برداشت. پله همچنین فاش کرد که این تومور در حین آزمایشاتی که هفته گذشته در بیمارستان انجام داد، شناسایی شد.

جهت تاریک فوتبال برازیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
بستری شدن پله به دلیل داشتن غده سرطانی؛ اوضاع مرواید سیاه وخیم است؟

این اسطورۀ فوتبال برازیل درباره ریکاوری و بهبود وضعیت جسمانی‌اش خوشبین است و در حین این اتفاقات همیشه یک لبخند روی صورتش داشت.

پله با انتشار عکسی از خود در لباس معروف برازیل در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت:« دوستان، ممنونم از پیام‌های محبت آمیزتان. شنبه گذشته برای در آوردن تومور در روده سمت راست بدونم، زیر تیغ جراحان رفتم. این تومور در حین تست‌ها و آزمایشاتی که هفته پیش در بیمارستان دادم، معلوم شد.»

پله هشتاد ساله در ادامه نوشت:«خوشبختانه من به جشن گرفتن پیروزی‌های بزرگ در کنار شما مردم عادت کردم. من با یک لبخند روی صورت، به مصاف حریفم خواهم رفت. به آینده بسیار خوشبینم و همچنین خوشحالم که خانواده و دوستانم در کنارم حضور دارند.»

این اسطورۀ نام‌دار فوتبال جهان در طول دوران بازیگری‌اش، بیش از هزار گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. مهاجم پیشین برازیل در چهار جام جهانی همراه با تیم ملی کشورش بود و توانست سه بار قهرمان این تورنمنت شود.

View this post on Instagram

A post shared by Pelé (@pele)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала