Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست بیل از مسئولان فوتبال؛ پیشنهاد ونگر را رد کنید

© AFP 2023گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale
گرت بیل بازیکن تاتنهام Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
گرت بیل از مسئولان فوتبال اروپا و جهان خواست تا پیشنهاد آرسن ونگر برای برگزاری جام جهانی در هر دو سال را رد کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها موضوع برگزاری جام جهانی در هر دو سال به جای هر چهار سال به سرخط داغ رسانه‌ها و مجالس فوتبال مبدل شده و واکشن‌ها به این موضوع  نیز مختلف بوده است.

  FIFA و WADA در بین ورزشکاران روسیه دوپینگ نیافتند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
اتحاد باشگاه‌های مطرح اروپا علیه فیفا؛ طرح هر دو سال جام جهانی منتفی می‌شود؟

بیشتر بازیکنان فوتبال و سرمربیان با اجرای چنین طرحی مخالف اند و می‌گویند که فشرده شدن مسابقات سبب خواهد شد تا بازیکنان فرسوده شده و مصدومیت‌ها بیشتر گردد.

در همین حال گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید از از مسئولان فوتبال اروپا و جهان خواسته است تا با این درخواست ونگر و فدراسیون فوتبال عربستان مخالفت کنند و اجازه ندهند تا چنین طرحی عملی گردد.

بیل در نشست خبری قبل از برگزاری دیدار تیم ملی کشورش برابر استونی گفت:" من برگزاری جام جهانی در چهار سال را دوست دارم. این موضوع مانند المپیک است که هر چهار سال یکبار برگزار می شود و به نظر می رسد کمی خاص‌تر است زیرا اغلب اتفاق نمی افتد. اگر ما هر دو سال یکبار آن را برگزار کنیم، جذابیت و اعتبار خود را از دست خواهد داد. من فکر می‌کنم هر چهار سال یکبار جام جهانی را کمی معتبرتر می کند. من از همه می‌خواهم که با این موضوع مخالفت کنند."

بیل در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که چندی قبل فدراسیون فوتبال عربستان درخواست برگزاری جام جهانی را به جای هر چهار سال، در هر دو سال مطرح کرده بود و این طرح از سوی ونکر تایید و به فیفا پیشنهاد شد که چراغ سبز نیز دریافت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала