Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان اروپا نگران از دست دادن سه مدافع اصلی خود در پایان فصل

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
در حال حاضر آنتونیو رودیگر، تیاگو سیلوا و آندریاس کریستنسن سه مدافع اصلی چلسی، آخرین فصل قرارداد خود را سپری می‌کنند و این باشگاه نگران است که مبادا هر سه مدافع تمدید نکنند و به صورت آزاد در پایان فصل جدا شوند.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی در حال حاضر سه مدافع در پُست دفاع مرکزی دارد که آن‌ها مدام در ترکیب اصلی توماس توخل در بازی‌ها قرار می‌گیرند و این سرمربی آلمانی نیز از عملکرد آن‌ها بسیار راضی به نظر می‌رسد.

Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
چلسی تنها رقیب سیتی در راه قهرمانی لیگ برتر است

آبی‌ها با توجه همین موضوع تلاش داشتند تا در نقل‌وانتقالات تابستانی ژوئل کونده را به خدمت بگیرند تا هم به مهره‌های اصلی خط دفاع استراحت داده شود و هم خط دفاع بیشتر از قبل تقویت شود، اما مذاکرات با سویا خوب پیش نرفت و در نهایت مدافع فرانسوی در اسپانیا ماند.

با توجه به عدم پیوستن کونده به چلسی، این باشگاه حالا نگران آینده آنتونیو رودیگر، تیاگو سیلوا و آندریاس کریستنسن سه مدافع اصلی خود است زیرا هر سه بازیکن تا پایان فصل در استمفورد بریچ قرارداد دارند و اگر قرارداد خود شان را تمدید نکنند، آبی‌ها هر سه مدافع خود را به صورت هم‌زمان از دست خواهد داد.

ظاهراً چلسی به دنبال تمدید قرارداد با سیلوا نیست زیرا این بازیکن به پایان فوتبال خودش نزدیک شده است اما آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن، جز بازیکنانی اند که توخل به آن‌ها اعتماد کامل دارد و خواهان حفظ شان است.

از سویی هم رئال مادرید به رودیگر علاقه نشان داده و کریستنسن نیز با توجه به سن‌وسالی که دارد، مورد توجه چندین باشگاه قرار دارد و همین موضوع کار را برای تمدید آن‌ها دشوار می‌سازد.

با این حال آبی در تلاش اند تا روند مذاکرات را برای تمدید قرارداد این بازیکنان تسریع بخشند و هر چه زودتر برای حفظ این بازیکنان و ثبات در خط دفاعی چاره‌ای پیدا کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала