لت و کوب معترضان از سوی طالبان در کابل + ویدئو

© @https://twitter.comحمله طالبان به زنان معترض در کابل
حمله طالبان به زنان معترض در کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
ویدئو ها و تصاویری در سایت های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که افراد طالبان در کابل برای پراکنده کردن معترضان با چوب و شلاق به جان مردم افتاده و آنها را لت و کوب می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، از شب گذشته بدین سو شماری از مردم کابل با برگزاری راهپیمایی ها  اعتراض شان علیه طالبان و پاکستان را  براه انداخته ودر حمایت از جبهه مقاومت ملی شعار های را سر داده اند.

 این تظاهرات ساعاتی پس از آنکه "احمد مسعود"، فرمانده مقاومت در افغانستان از مردم خواست تا قیام عمومی علیه این گروه به پا کنند، برگزار شد.

در تصاویر ویدیویی که از اعتراضات  در شهرهای کابل و مزار شریف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد،  برخی مردم در تاریکی شب شعار "زنده‌باد مقاومت" و "مرگ بر پاکستان" سر دادند.

اما امروز تصاویر و ویدیو های منتشر شده است که نشان می‌دهد  این تضاهرات از سوی طالبان خشونت کشیده شده است. معترضان شعار  سر می‌دهند اما از سوی افراد طالبان لت و کوب می‌شوند.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان پیش ازاین گفت ما به تازگی از یک بحران بیرون آمده‌ایم، بنابراین از تمامی زنان و مردان و همچنین تمامی اقشار مردم می‌خواهیم تا در چنین شرایطی راهپیمایی برگزار نکنند.

وی اوایل روز دوشنبه گفته بود، جنگ در افغانستان پایان یافته و یک دولت جدید طی چند روز آتی تشکیل خواهد شد.

مجاهد همچنین تاکید کرد، ولایت پنجشیر که آخرین نقطه‌ای بود که به دست طالبان نیفتاده بود، در برابر این گروه تسلیم شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала