Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌چنان حسرت جدایی مسی را با خود داریم

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که دیدن لیونل مسی با پیراهن تیم دیگر بسیار ناراحت کننده است.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا جدایی لیونل مسی از بارسلونا را اجتناب ناپذیر توصیف کرد و اعلام کرد گریزمن با وجود اینکه بازیکن بزرگی است، مناسب سبک بازی بارسلونا نبود.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
فاش شد؛ لاپورتا قصد حفظ مسی را نداشت
لاپورتا در مورد مسی گفت:«هم‌چنان حسرت جدایی مسی را با خود داریم. از اتفاقی که برای مسی افتاد بسیار متاسفیم. دیدن این بازیکن با پیراهن تیم دیگری بسیار ناراحت کننده است و باید بگویم که احساس عجیبی به من دست می‌دهد.»
رییس باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:«از مدت ها قبل با مسی بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده بودیم اما در نهایت لالیگا اجازه ثبت قرارداد او را نداد. اصلا خوشحال کننده نیست که مسی را با پیراهن تیم دیگری غیر از بارسلونا ببینم. مسی برای همیشه بازیکن بارسلونا خواهد بود.»
لاپورتا در پایان درباره جدایی گریزمن گفت:«گریزمن بازیکن بزرگی است که مناسب سیستم بارسلونا نبود و اصلا به چنین بازیکنی نیاز نداشتیم. حتی اگر گریزمان هم  قبل از جدایی مسی فروخته می‌شد مسی نمی‌توانست قراردادش را تمدید کند. با این شرایط در فصل نقل و انتقالات پیش رو وضعیت بهتر خواهد شد.»

بسیاری براین باور بودند که بازگشت خوان لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا باعث خواهد شد تا مسی در تیم بماند  اما این‌گونه نشد و این بازیکن راهی پاری‌سن‌جرمن شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала