Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

پرتاب سنگ‌ به سمت نخست وزیر کانادا از سوی معترضان خشمگین+ویدئو

© AP Photo / Markus Schreiberپرتاب سنگ‌ به سمت نخست وزیر کانادا از سوی معترضان خشمگین+فیلم
پرتاب سنگ‌ به سمت نخست وزیر کانادا از سوی معترضان خشمگین+فیلم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
صدها معترض خشمگین در کانادا در یک رویداد انتخاباتی موتر کارزار انتخاباتی نخست وزیر این کشوررا محاصره و برخی معترضان با پرتاب سنگ به سمت وی دست به تحقیر او زدند.

به گزارش اسپوتنیک، «جاستین ترودو» رهبر حزب لیبرال و نخست‌وزیر کانادا روز دوشنبه در یک رویداد انتخاباتی از سوی معترضان مورد حمله با سنگ قرار گرفت و موتر کارزار انتخاباتی وی از سوی معترضان عصبانی محاصره شد. صدها معترض او را توهین کردند و به تمسخر گرفتند.

او هفته گذشته هم مجبور شد یک تجمع انتخاباتی را در منطقه بولتون انتاریو پس از ورود معترضان به محل، لغو کند.

ترودو بعدا تأیید کرد که در این حادثه که در شهر «لندن» انتاریو  واقع در جنوب غربی تورنتو رخ داد، آسیبی ندیده است. او این حمله را با زمانی که یک زن معترض مشتی تخم کدو در رقابت‌های شهرداری همیلتون در سال 2018 به سمت وی پرتاب کرده بود، مقایسه کرد.

معترضان از حمایت ترودو از واکسیناسیون در مقابل کرونا، موافقت با قرنطینه و این که گفته همه کارکنان فدرال باید در برابر کرونا واکسینه شوند وگرنه ممکن است اخراج شوند، خشمگین هستند. 

 نخست‌وزیر 49 ساله کانادا پیش‌تر از برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور در روز 20 سپتامبرخبر داد و علت آن را نیاز دولت وی به حمایت جدیدی از سوی مردم کانادا اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала