Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجران افغان مهمان ویژه «ندیم امیری» در بازی آلمان – ارمنستان + عکس

© Photo / FB/ NADIM AMIRIندیم امیری
ندیم امیری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
ندیم امیری ستاره افغانی – آلمانی، باشگاه بایرلورکوزن شب گذشته از مهاجران افغان در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا، دعوت به عمل آورد تا دیدار جرمن‌ها در برابر ارمنستان را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در پنجمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا، تیم ملی آلمان در خانه و در ورزشگاه مرسدس بنز آرمن از ارمنستان میزبانی کرد و با نتیجه پُر گُل 0-6 از سد حریف گذشت.

برای مانشافت در این دیدار  گنابری در دقایق 6 و 15، رویس در دقیقه 35، ورنر در دقیقه 45، هافمن در دقیقه 52 و آدیمی 1+90 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

این بازی اما برای مهاجران افغانستان که به تازگی به کشور آلمان پناهنده شده اند، بسیار جذاب بود زیرا آن‌ها مهمان ندیم امیری ستاره افغانی – آلمانی، باشگاه بایرلورکوزن بودند و پیروزی مانشافت را از نزدیک تماشا کردند.

امیری که خودش طعم تلخ مهاجرت را چشیده‌ است، چند روز قبل به کمپ مهاجران رفت و ضمن دیدار با کودکان آن کمپ از 170 نفر دعوت به عمل آورد تا به ورزشگاه مرسدس بنز آرنا بیاییند و فوتبال تماشا کنند.

این حرکت زیبا را امیری به این دلیل انجام داده است که مهاجران افغانستان در آلمان روحیه بگیرند و اتفاقات تلخ چند هفته آخر در این کشور را فراموش کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала