Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پروژه شگفت‌انگیز رئال مادرید در 2022

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
باشگاه رئال‌مادرید قصد دارد تیم جدید کهکشانی‌ها را سال 2022 و زمانی که سانتیاگو برنابئوی جدید هم آماده شده، کامل کند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود ناامیدی در جذب کیلیان امباپه در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان 2021، باشگاه رئال‌مادرید پروژه بلندپروازانه‌اش چه درون تیم و چه درون باشگاه را پیش خواهد برد.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
طرح جدید رئال برای جذب هم‌زمان امباپه و هالند

اما کهکشانی‌ها نباید ناامید نیستند. آن‌ها پس از بازسازی سانتیاگو برنابئو می‌توانند به سراغ سوپر استارهای فوتبال اروپا همچون امباپه تنها بازیکن مدنظر پرز نیست.

آن‌ها به صورت جدی شرایط ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند و پل پوگبا هافبک منچستریونایتد را در نظر گرفته‌اند. پوگبا همچون امباپه قراردادش در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و ارلینگ هالند نیز بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد.

رئال مادرید در این تابستان قرارداد چند بازیکن مهم خود از جمله لوکاس وازکز، ناچو فرناندز، دنی کارواخال، تیبو کورتوا، کریم بنزما و فدریکو والورده را تمدید کردند و این بازیکنان شانس بازی در سانتیاگو برنابئو جدید را دارند.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رئال مادرید رافائل واران و سرخیو راموس، دو مهره ارزشمند خود را از دست داد و به جای آن‌ها، داوید آلابا را به صورت رایگان و ادواردو کاماوینگا به مبلغ 31 میلیون یورو از رن خریدار کردند.

با این حال آن‌ها نتوانستند امباپه را در این تابستان به مادرید بیاورند، اما می‌توانند سال آینده این ستاره بیست و دو ساله را به صورت رایگان جذب کنند. به احتمال فراوان، رئال مادرید یک ترکیب کهکشانی جدید در سانتیاگو برنابئو نوین خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала