Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: نزدیک بود بخاطر گواردیولا از بارسا جدا شوم

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا می‌گوید که در آخرین فصل حضور گواردیولا در نیوکمپ، رابطه بین آن‌ها بسیار تنش‌زا شده بود و بخاطر فشار بیش از حد حتی تصمیم به ترک تیم گرفته بود.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
پیکه: بارتومئو بدترین رییس تاریخ باشگاه بارسلونا بود

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه که محصول آکادمی لاماسیا است، در سال 2008 و پس از روی کار آمدن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا، از منچستریونایتد در حالی که نیمکت‌نشین بود و فرگوسن به او اعتقادی نداشت، به نیوکمپ بازگشت و به لطف پپ به یکی از بهترین مدافعان جهان مبدل شد.

بسیاری از کارشناسان گواردیولا را یکی از عوامل رشد محصولات آکادمی لاماسیا می‌دانند و مدعی اند که رابطه خوب او با بازیکنان و رفتار منطقی‌اش سبب شد تا ستاره‌های چون پیکه، مسی، اینیستا و پدرو رشد خوبی کنند و به ستاره‌های درخشانی مبدل شوند.

بازیکنان ذکر شده نیز از پپ گواردیولا راضی اند و همواره از او به عنوان یک شخصیت محترم و سرمربی کاربلد یاد کرده و می‌گویند که چیزهای زیادی از او آموخته اند.

پیکه اما امروز در گفت‌وگویی ادعای تازۀ را مطرح کرده است و می‌گوید که بخاطر پپ گواردیولا نزدیک بوده که بارسلونا را ترک کند زیرا رابطه‌اش با او بسیار تنش‌زا شده بود.

او به رادیو کادنا سر گفت:" در فصل اخر حضور پپ به لحظۀ رسیدیم که اختلاف بین ما به بالاترین سطح رسیده بود. رقابت با مورینیو بسیار خسته کننده بود. پپ می خواست کنترل همه چیز را در اختیار داشته باشد. من با شکیرا آشنا شدم و همین مسئله باعث شد تا رابطه ام با گواردیولا عوض شود هر چند که در حال حاضر رابطه بسیار خوبی با پپ دارم.  فشار زیادی بود و حتی به فکر جدایی از بارسا هم افتادم".

پیکه در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که در زمان همکای با پپ سه قهرمانی پیاپی لالیگا و دو قهرمانی چمپیونزلیگ در چهار فصل را برنده شد و برای چندین فصل در ترکیب بهترین‌های سال فوتبال اروپا و جهان قرار داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала