Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ فرانک ریبری به سالرنیتانا پیوست

© REUTERSFranck Ribery
Franck Ribery - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
عضو شوید
با تایید باشگاه سالرنیتانا، فرانک ریبری ستاره فرانسوی به این باشگاه ایتالیایی پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه سالرنیتانا که به تازگی به رقابت‌های سری‌آ صعود کرده، به دنبال تقویت تیم خود است و دقایقی قبل فرانک ریبری مهاجم سابق فیورنتینا را به خدمت گرفت.

ریبری با وجود 38 سال سن، هنوز از فوتبال بازنشسته نشده است و  قرارداد جدیدی با این باشگاه ایتالیایی، به امضأ رسانده و تا پایان فصل به این تیم وفادار خواهد ماند.

این بازیکن فرانسوی فصل گذشته برای فیورنتینا به میدان می‌رفت اما در تابستان جاری باشگاه را ترک کرد و قرارداد خودش را تمدید نکرد زیرا مربی جدید بنفش‌پوشان وینچنزو ایتالیانو به او گفته بود که در برنامه‌هایش جایی ندارد.

همچنان گفتته می شود که داوید لوئیز که شرایط مشابه با ریبری دارد و در همین تابستان قراردادش با آرسنال به پایان رسید، دیگر بازیکنی است که به سالرنیتانا پیوسته است و می‌خواهد در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشته باشد.

البته خبر پیوستن لوئیز به صورت رسمی هنوز اعلام نشده اما گفته می‌شود که او تمامی مراحل برای بستن قرارداد را طی کرده و طی چند ساعت دیگر خبر آن رسمی خواهد شد.

این مدافع که پیشنهاداتی از تیم‌های برازیلی داشت، به دلیل این که در اروپا بماند، تصمیم به پیوستن به این باشگاه تازه صعود کرده گرفت. هر دو بازیکن به صورت آزاد به این باشگاه پیوسته اند و سالرنیتانا پولی برای این بازیکنان نپرداخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала