Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده‌نگری لوس بلانکوس؛ تمدید قرارداد ده بازیکن آکادمی رئال

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد تا با استفاده از بازیکنان جوان آکادمی خود پوست‌اندازی عظیمی انجام دهد.

 به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در روزهای اخیر سعی کرده است که به آکادمی خود توجه ویژه ای داشته باشد. در حقیقت نسل جدید آکادمی رئال با ستارگانی همچون میگل گوتیرز، ماروین، آریباس، آنتونیو بلانکو آینده درخشانی دارد. به این چهار نفر می توان برونو ایگلسیاس را هم اضافه کرد.

رقم فسخ قرارداد این بازیکنان در حال حاضر 50 میلیون یوروست که وقتی به تیم بزرگسالان برسند این مبلغ به 100 میلیون یورو می رسد. برونو ایگلسیاس هنوز در تیم جوانان عضویت دارد اما این بند برایش در قرارداد جدیدش اعمال شده است، قراردادی که تا 2025 اعتبار دارد.

از سویی قراردادهای لوئیز لوپز (دروازه بانی که در این فصل بین کاستیا و تیم بزرگسالان جا به جا می شود)، دوتور، پیتر و گیلا نیز تمدید شده است. دستمزد ماروین که تا 2023 قرارداد دارد نیز تمدید شده است.

قرارداد آریباس تا 2025 تمدید شده است و وقتی به تیم بزرگسالان برسد رقم فسخش به 100 میلیون یورو می رسد. آنتونیو بلانکو نیز که تا 2022 قرارداد داشت، قراردادش طولانی تر شده و قرارداد میگل گوتیرز هم تا 2024 تمدید شده است.

پیتر فدریکو جدیدترین بازییکن آکادمی رئال مادرید است که قرارداشد تا 2024 تمدید دشده است. این وینگر اصالتی از مراکش را دارد که در سن 19 سالگی به کاستیا رسیده است و رئال مادرید نگاه ویژه ای به او دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала