Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌اعتمادی هیئت مدیره بارسا به سرمربی فعلی؛ دو گزینه کاتالان‌ها برای جانشینی کومان

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا اعتماد چندانی به کومان ندارند و به نظر می‌رسد که وی در پایان فصل اخراج و یکی از میان ژاوی هرناندز و لوئیز انریکه جانشین او خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا در دومین دورۀ ریاست خود در بارسلونا، از سیاست گذشته خود استفاده خواهد کرد و می‌خواهد همانند دوره اول ریاست خود محصولات جوان آکادمی

لاماسیا را از سایر تیم‌ها جمع آوری و با ستاره‌هایی که در تیم حضور دارند، یکجا کرده و همانند دوران درخشان پپ گواردیولا، تیمی را تشکیل دهد.

Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
شماره 10 بارسا با رأی کاپیتان‌ها به فاتی رسید

هیئت مدیره بارسا اما به رونالد کومان اعتماد چندانی برای رساندن این پروژه به موفقیت ندارند و می‌خواهند رهبری این پروژه و هدایت بارسا به سرمربی جدید بسپارند.

کاتالان‌ها برای رهبری این پروژه دو گزینه دارند و طبق ادعای نشریه اسپورت، ژاوی هرناندز و لوئیز انریکه به نظر مدیران بارسا مناسب برای هدایت بلوگرانا در آینده هستند.

البته گزینه‌ نخست این باشگاه ژاوی سرمربی فعلی السد قطر است که قبلاً پیشنهاد باشگاه را رد کرده و نمی‌خواهد به این زودی هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

انریکه نیز در صورت که از هدایت تیم ملی اسپانیا کنار برود، می‌تواند سرمربی بارسلونا شود که با توجه به شرایط لوچو بعید به نظر می‌رسد که به همکاری خودش با فدراسیون فوتبال اسپانیا خاتمه دهد.

این موضوع در حالی به سرخط رسانه‌های کاتالانی مبدل شده افتاده که لوئیر انریکه یک دوره سرمربی بارسا بود و پس از سه سال حضور در این باشگاه دیگر نخواست ادامه دهد.

انریکه به دلیل اینکه آخرین لیگ قهرمانان اروپای بارسلونا در زمان او به دست آمد و انتخاب هیئت مدیره بارسا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала