Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استراتژی‌های مختلف پی‌اس‌جی برای تمدید با امباپه

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن راه‌های مختلفی را در پیش گرفته تا بتواند در اکتوبر موفق به راضی کردن کیلیان امباپه برای تمدید قراردادش شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ آخرین پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن به کیلیان امباپه رقم خالص 25 میلیون یورو در هر فصل بود و مهاجم فرانسوی آن را بدون تردید رد کرد و موقعیت لئوناردو مشخص بود که دیگر هیچ پیشنهاد و پولی وجود نخواهد داشت.

لئوناردو این پیشنهاد را ارایه کرد که در سطح بهترین بازیکنان جهان است، اگرچه بسیاری معتقدند که این امر کاملاً بی اهمیت است زیرا امباپه احتمالاً با انتقال رایگان در سال 2022 با رئال مادرید قرارداد خواهد بست.

با این حال تا 1 جنوری، زمانی که امباپه می‌تواند به طور قانونی با باشگاه‌های دیگر صحبت کند و پیش قرارداد را امضا نماید، PSG برای حفظ مهاجم‌اش استراتژی دیگری روی دست گرفته که باید انجام شود.

پیشنهاد دو فصل جدید

پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است که بتواند امر تمدید را تا حدودی به مرحله بعد برساند و مارکا متوجه شده که در اکتوبر مجددا تلاش می‌شود تا امباپه را برای دو فصل دسگر راضی کنند، با دستمزد بیشتر از پیش که لئوناردو ارائه داده بود."

در حالی که پی‌اس‌جی دو پیشنهاد رسمی به امباپه ارائه کرده، اما هر دو پیشنهاد رد شده، ولی آنها مدت‌ها سعی کرده‌اند این بازیکن را وسوسه کنند و اکنون ممکن است یک قرارداد کوتاه‌تر را انتخاب کنند تا با تمایل امباپه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بازی کنند.

 

نیمار و مسی

یک دوستی قوی هم نیمار و هم لیونل مسی را به هم پیوند می‌دهد و ستاره برزیلی به صراحت اعلام کرد که دوست دارد سال‌ها در کنار امباپه به بازی خود ادامه دهد.

بنابراین حضور نیمار می‌تواند نقطه عطفی در مذاکرات برای باشگاه پاریسی باشد در حالی‌که رویایی در پاریس وجود دارد که امباپه بتواند در زمین با مسی همکاری مرگباری داشته باشد.

امباپه که در حال حاضر تصمیم دارد به رئال مادرید برود، ایده بازی با مسی و نیمار در یک تیم سه گانه که مورد علاقه قهرمانی در لیگ قهرمانان است را دوست دارد.

 

پیام‌های مکرون

سیاست و فوتبال غالباً رابطه زشتی داشته‌اند و در مورد رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون و تلاش او برای مداخله در حماسه امباپه نیز چنین احساسی وجود دارد.

مکرون در مواردی که از کلیرفونتن (خانه تیم ملی فرانسه) دیدن کرده به صراحت اعلام کرده که مُهاجم باید در پاریس بماند زیرا او یک الگو برای جوانان است.

مارکا همچنین فاش نمود که این پیام‌ها فقط عمومی نیستند، زیرا مکرون به صورت شخصی با بازیکن تماس گرفته و بعید نیست که او دوباره این کار را انجام دهد.

 

حمایت هواداران

پاری‌سن‌ژرمن به تعداد هوادارانش افزوده شده تا در مسابقات برابر حریفان پرقدرت ظاهر شود، اگرچه آنها در بازی نخست لیگ 1 این فصل، سوت‌هایی به امباپه زدند. با این حال، پس از انتقاداتی که به دنبال شکست فرانسه در یورو 2020 صورت گرفت، ممکن است با حمایت یک ساله هواداران، ذهن امباپه تغییر کند.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
ورزش
امباپه رایگان، اما پر هزینه به رئال می آید

استفاده از اقدامات خیریه توسط امباپه

یکی از گزینه‌هایی که PSG در اختیار دارد این است که بتواند از مهاجمان‌اش برای اقدامات خیریه استفاده کند که حمایت ارزشمندی دارد. امباپه همچنان متعهد به کمک به محروم ترین کودکان در پاریس است و بنیادش در سال 2019 تشکیل شده است.

پی‌اس‌جی پیش از این به نیمار کمک کرده بود که مدارس خود را در برزیل راه اندازی کند و ناصر الخلیفی حتی با نیمار و پدرش برای دیدار از این مدارس به برزیل سفر کرد.

 

یک توافق مهم با قطر

این فرمول دیگری است که پاری‌سن‌ژرمن برای اطمینان نیمار از قرارداد جدید استفاده کرد. در سال 2018 ستاره برزیلی سفیر بانک ملی قطر (QNB) یکی از حامیان مالی باشگاه و یکی از قدرتمندترین نهادهای مالی مستقر در دوحه شد.

شرکای اصلی مالی باشگاه در حال حاضر نایک و آکور هستند و امباپه از نظر بازاریابی یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های جهان است و این فرصت‌ها می‌تواند کلیدی باشد.

 

برقراری رابطه با خانواده امباپه

تلاش‌های نافرجام رئال مادرید برای جذب امباپه مهاجم و خانواده‌اش را در موقعیت سختی قرار داده است. روابط با پاری‌سن‌ژرمن تا حدودی تیره شده، در حالی‌که لئوناردو و خود بازیکن با هم روبرو نمی‌شوند.

الخلیفی وظیفه برطرف کردن شکاف بین دو طرف را بر عهده خواهد گرفت و سعی می‌کند والدین امباپه را ترغیب کند تا فرزندشان را برای امضای قرارداد مجدد با PSG راضی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала