Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره یو اف سی آماده نبرد با یوتیوبر معروف

© AFP 2023 / Rey Del RioGeneral view of the UFC 238 octagon
General view of the UFC 238 octagon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
آندرسون سیلوا اسطوره UFC آماده مبارزه با جک پل است. او همچنان می‌خواهد در این مسابقه برنامه بازنشستگی خود را نیز اعلام نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ آندرسون سیلوا اسطوره 46 ساله سازمان UFC آماده شده تا برابر جک پل وارد رینگ شود اما او بازنشستگی خود را برای 49 سالگی‌اش برنامه ریزی کرده است.

آمدرسون با وجود این‌که بیش از 20 سال از حریف یوتیوبرش مُسن‌تر است اما می‌خواهد همچنان پس از این مبارزه برای سه سال دیگر روزهای درخشان ورزش رزمی خود را دنبال کند.

سیلوا در گفتگو با TMZ Sports گفت: "هدف من آخرین مبارزه‌ام در 49 سالگی است. احتمالاً من تمام شده‌ام ولی این هدف من است. شاید بتوانم بیشتر بجنگم اما در حال حاضر هدف من این است که وقتی 49 ساله می‌شوم، مبارزه را متوقف کنم."

سیلوا فعالیت حرفه‌ای مبارزه خود را بیست و چهار سال پیش آغاز کرد، زمانی که رقیب 24 ساله و احتمالی وی پل، تنها پنج ماه داشت.

اکثر مسابقات این فوق ستاره برزیلی در MMA بوده و دارای رکورد 34-11 در قفس است

سیلوا رکورد طولانی‌ترین دوره قهرمانی در تاریخ UFC را از آن خود کرده و عنوان سبک وزن را بین سال‌های 2006 تا 2013 در اختیار داشت.

اما این پیشکسوت تنها یکی از 9 مبارزه اخیر خود را در مسابقات برد و سال گذشته به بوکس رفت و رکورد 2-1 را به رخ کشید.

سیلوا اولین مسابقه بوکس خود را در ماه می 1998 از دست داد اما دومین مسابقه خود را هفت سال بعد و بازگشت او در ماه جون با شکست خولیو سزار چاوز جونیور پیروز شد.

نبرد بعدی او در برابر تیتو اورتیز 46 ساله‌ی کهنه کار UFC در ماه سپتامبر است، که می‌تواند راه را برای نبرد با پل یا برادرش لوگان هموار کند.

جیک پل دارای رکورد چشمگیر 4-0 حرفه‌تی در رینگ از اولین بازی خود در سال گذشته است اما هنوز با بوکسور شناخته شده مبارزه نکرده است.

لوگان پل 26 ساله تنها بازی حرفه‌ای خود را در مقابل KSI یوتیوبر در نوامبر 2019 شکست خورد، اما در ماه جون برابر فلوید می ودر مساوی کرد.

سیلوا افزود: "همه چیز ممکن است. جیک پل و لوگان کارهای خوب زیادی را در این نمایش سرگرم کننده جدید انجام می‌دهند. ما خواهیم دید. همه چیز ممکن است. من به هر دو احترام می‌گذارم. [جیک] سخت کار می‌کند. بنابراین خواهیم دید شاید این نیز ممکن باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала