Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت آنچلوتی به برنابئو اما با مشکلات سربسته

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
با وجود مشکل همه بازیکنان بین المللی در سراسر جهان، کارلو آنچلوتی آماده بازگشت به برنابئو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازی یکشنبه آینده رئال مادرید مقابل سلتاویگو برای این باشگاه دیدار دیگری‌ست. رئالی‌ها یک سال و نیم پس از آخرین بار بازی شان به سانتیاگو برنابئو باز می‌گردند و آنچلوتی نیز که در دومین مرحله‌ای حضورش به عنوان سرمربی مادرید بار دیگر هدایت این تیم را گرفته، یک دیدار حساس و ارزشمند را هدایت خواهد کرد.

اما حقیقت این است که او مشکلاتی دارد که امیدوار است در طول هفته آنها را حل کند و آنها جشن بازگشت به برنابئو را به درامی با شکست و تصویر بد تبدیل نکنند. و این مشکلات چیزی نیست جز بازگشت دیرهنگام بازیکنان ملی پوش پس از وقفه بازی‌های ملی است.

به خصوص کسانی که این هفته به تمرینات نمی‌رسند والورده، کاسمیرو و وینیسیوس است زیرا تا تا شنبه یا یکشنبه آنها مسابقه دارند چون اروگوئه و برزیل دیدارهای مقدماتی خود برای جام جهانی 2022 قطر را برگزار می‌کنند.

بدون شک، چالشی برای آنچلوتی است که علاوه بر آن، در انتظار ملی پوش‌های اروپایی نیز است که کیلومترها سفر کرده‌اند مانند هازارد که در بازگشت به پایتخت اسپانیا از کازان به مادرید (4696 کیلومتر) سفر کرده است. کورتوا که از سوی بلجیمی‌ها به دلیل حضور درخشان‌اش در ترکیب تیم ملی معاف شد، چهارشنبه دوباره به تمرینات می‌پیوندد.

از طرف دیگر، انتظار می‌رود که فرلاند مندی و تونی کروس نیز در حال بازیابی باشند که در تمرین روز سه شنبه، بخشی از جلسه را با گروه انجام دادند و گزینه‌های خود را برای رسیدن به قرار یکشنبه عجله کردند. هر دو با بیرون آمدن از مصدومیت‌های طولانی مدت ریسک نمی‌کنند و آنتونیو پینتوس مربی بدنسازی، برنامه خاصی برای بازگشت آنها به زمین طراحی کرده است.

 

کارلتو به خانه می‌آید

یکشنبه برای همه خاص است اما برای آنچلوتی کمی خاصر خواهد بود زیرا برای دومین بار هدایت رئال، او به صورت غیرمنتظره‌ای به این باشگاه بازگشت تا جانشین زیدان شود.

او در آخرین بازی که هدایت رئال را در برنابئو بر عهده داشت به 23 می 2015 مقابل ختافه بر میگردد که تیم مربی ایتالیای با نتیجه 7-3 به برتری رسید و در همان مرحله ایکر کاسیاس از رئال خداحافظی نمود.

پس از آن آنچلوتی بار دیگر در زمان مربیگری بایرن مونیخ بازگشت، در فصل 16/17 که در آن آلمان‌ها در یک چهارم نهایی توسط مادرید حذف شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала