Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رنکینگ گران‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان؛ تیم‌های شهر منچستر اول و دوم، بارسا پایین‌تر از آرسنال

© AP Photo / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
فهرست با ارزش‌ترین تیم‌های فوتبال جهان از سوی وب‌سایت CIES منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به پایان زمان فعالیت در بازار نقل و انتقالات، سازمان بین‌المللی تحقیقات ورزشی CIES رده بندی گران قیمت ترین ترکیب تیم های اروپایی را منتشر کرده است.

لازم به ذکر است که این رده بندی هیچ ارتباطی به ارزش کلی و برند باشگاه ها ندارد و تنها قیمت بازیکنان حال حاضر در تیم ها مورد بررسی قرار گرفته اند.

جای هیچ تعجبی ندارد که بر اساس این تحقیقات، منچستر سیتی با ترکیبی به ارزش 1.08 میلیارد یورو در رده نخست قرار دارد؛ در حالی که منچستر یونایتد با ترکیبی به ارزش 961 میلیون یورو در رده دوم و باشگاه پاریسن جرمن با 939 میلیون یورو در رده سوم قرار دارد.

رئال مادرید با 787 میلیون یورو و چلسی با 780 میلیون یورو در رده های چهارم و پنجم این رده بندی قرار گرفته اند.

لیورپولی ها با 672 میلیون یورو، یوونتوس با 657 میلیون یورو، آرسنال با 630 میلیون یورو، بارسلونا با 578 میلیون یورو و تاتنهام با 551 میلیون یورو در رتبه های بعدی قرار دارند. در نهایت میلان با 287 میلیون یورو در رده بیست و چهارم قرار دارد.

بین تیم های ایتالیایی، ناپولی پس از یوونتوس با 417 میلیون یورو در رده چهاردهم قرار دارد؛ در حالی که رم با 362 میلیون یورو در رده شانزدهم و اینتر با 341 میلیون یورو در رده نوزدهم اين فهرست قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала