Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورزشگاه میلیاردی تاتنهام برنده هفدهمین جایزه معماری

© Photo / Facebook / Tottenham Hotspurورزشگاه تاتنهام Tottenham Hotspur's new stadium
ورزشگاه تاتنهام   Tottenham Hotspur's new stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
ورزشگاه میلیاردی تاتنهام در لندن برای هفدهمین بار یک جایزه معتبر دیگر را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که تاتنهام شاید در 13 سال حتی یک جام بزرگ کسب نکرده باشد اما ورزشگاه تاتنهام هاتسپور هفدهمین افتخار بزرگ خود را از زمان باز شدن دروازه‌اش در اپریل 2019 کسب کرده است.

ورزشگاه تاتنهام  یکی از برندگان جوایز ملی موسسه سلطنتی معماران بریتانیایی (RIBA) شناخته شد. این تنها دو هفته پس از نامگذاری آنها در برنامه کسب جایزه RIBA لندن در پایان در ماه آگست انجام می‌شود.

این باشگاه در بین 54 برنده انتخاب شد که توسط موسسه 180 ساله اهدا می‌شد. این هفدهمین جایزه ملی است که ورزشگاه 62.850 نفری از زمان افتتاح آن در اپریل 2019 به دست آورده است.

این استادیوم اکنون واجد شرایط برای جایزه استرلینگ 2021 "ساختمان سال" است که در آن فهرست کوتاه مسابقات در 16 سپتامبر اعلام می‌شود. این دستاوردی افتخارآمیز برای باشگاهی است که مشکلات زیادی را در ساخت آن متحمل شده است.

با توجه به بودجه اولیه زمین حدود 400 میلیون پوند برآورد شده، هزینه کلی ورزشگاه به حدود 1.2 میلیارد پوند افزایش یافته است.(فوتبال لندن)

مسائل مربوط به سیستم‌های ایمنی مهم، افتتاح برنامه ریزی شده ورزشگاه در 15 سپتامبر را به مدت 6 ماه به تعویق انداخت. نوار زمین در 3 اپریل 2019 هنگامی که اسپرز با نتیجه 2-0 منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان شکست داد، قطع شد.

با این حال، انتظار کشیدن بسیار ارزشمند بود، زیرا لک‌لک‌ها در حال حاضر دارای استادیومی هستند که در سراسر جهان به آن حسادت می‌شود. این ورزشگاه از آن زمان میزبان مسابقات فوتبال آمریکایی NFL و همچنین کنسرت‌های پاپ بوده است. در حالی که کیفیت معماری و سیستم‌های ایمنی باعث شده که جوایزی در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی سازه، معماری، طراحی ساختمان، نام تجاری و راه‌یابی و فراگیری به رسمیت شناخته شود، باشگاه همچنان منتظر کیفیت آنها در زمین است تا عملکرد خوبی داشته باشد.

13 سال از آخرین جام تاتنهام می‌گذرد اما آنها فصل را بی سر و صدا زیر نظر سرمربی جدید نونو اسپیریتو سانتو آغاز کردند. آنها در حال حاضر در رده اول قرار دارند و سه بازی ابتدایی خود را مقابل منچسترسیتی، ولوز و واتفورد با نتیجه یک بر صفر برده‌اند و سه کلین شیت داشته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала