Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گل مانه، بهترین گل ماه لیورپول + ویدیو

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
سادیو مانه در رقابت با محمد صلاح برای کسب جایزه بهترین گل ماه لیورپول در ماه آگست موفق شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سادیو مانه حرکت تیمی خوبی را در این فصل انجام داده که به لطف پاس ترنت الکساندر-آرنولد، برتری سرخ‌ها را در پیروزی 2-0 مقابل برنلی در 21 آگوست به ثبت رساند.

این ضربه دقیقه 69 اولین گل فصل مانه بود و همچنین 50مین گل او در لیگ برتر که برای تیم تحت هدایت یورگن کلوپ در آنفیلد به ثبت می‌رسید.

ضربه صلاح مقابل نورویچ سیتی در رده دوم قرار گرفت و شوت از راه دور کاید گوردون برای تیم‌های زیر 23 سال لیورپول مقابل اورتون سوم شد. گل روبرتو فیرمینو مقابل نورویچ چهارم و از دیوگو جوتا مقابل برنلی در جایگاه پنجم ایستاد.

لیورپول در لیگ برتر بدون شکست با دو بُرد و یک تساوی از سه بازی ابتدایی خود در حال پیشروی است. مردان کلوپ در دیدار روز یکشنبه شان به لیدز یونایتد می‌روند تا روند خوب خود را افزایش دهند.

صلاح، مانه و نبی کیتا پس از انجام مأموریت‌های ملی با کشورهای شان برای مقدماتی جام جهانی 2022 به لیورپول بازگشته‌اند.

صلاح پس از شکست 1-0 مصر برابر آنگولا، به دلیل محدودیت‌های سفری ویروس کرونا در لیگ برتر، به کشورش در فرانسویل ملحق شد و در برابر گابن به تساوی 1-1 دست یافت.

مانه در عین حال با به ثمر رساندن یک گل در هر بازی‌اش از یک بازی خوب با سنگال لذت برد. او در پیروزی 2 بر 0 شیران ترانگا مقابل توگو دروازه را باز کرد تا پیروزی 3-1 را در کنگو نیز با یک پنالتی به پایان برساند.

کیتا به نوبه خود به گینه کمک کرد تا با گینه بیسائو به تساوی 1-1 برسد، قبل از این‌که کودتای نظامی باعث شود بازی خانگی آنها با مراکش روز یکشنبه به تعویق بیفتد.

خشونت سرخ‌ها را نگران کرده، اما این بازیکن روز چهارشنبه با هواپیمای شخصی وارد انگلستان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала